A A+ A++

Pandemia zmusiła nas do szybkiej adaptacji. Zadbaliśmy o bezpieczeństwo pracowników poprzez dostarczanie środków ochrony, dezynfekcję pojazdów i pracę zdalną. Zamknięcia granic i zmiany popytu wymusiły reorganizację tras logistycznych, co przyniosło większą dywersyfikację. Przyspieszyliśmy cyfryzację, digitalizując obieg dokumentów i umożliwiając pracownikom zdalny dostęp do systemów. Pandemia spopularyzowała wideokonferencje, co ułatwiło kontakt z kontrahentami.

Jakie tendencje widzicie w branży transportowej i logistycznej po pandemii i zmianach geopolitycznych? Jak firma reaguje na te zmiany?

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMicrosoft Flight Simulator z dużą aktualizacją. Odświeżono państwa wyspiarskie
Następny artykułKrakowski urzędnik usłyszał wyrok. Sprawa toczyła się 15 lat