A A+ A++

Dzięki uruchomieniu dodatkowych linii, firma Koral zamierza produkować w ciągu doby około miliona sztuk nowych lodów „Ekipa”, które okazały się olbrzymim sukcesem dzięki popularności grupy youtuberów, którzy je promują.

„Ekipa” to cykl filmów wideo na platformie YouTube, które biją wśród młodzieży rekordy popularności. Liderem grupy nastolatków jest Karol Friz Wiśniewski, którego kanał obserwuje ponad 4 miliony subskrybentów, a zamieszczane przez niego materiały osiągają nawet ponad 50 milionów. Grupa jest tak popularna, że pod marką “Ekipa to nosi” z sukcesem sprzedaje swoją kolekcję odzieży i gadżetów.

W tym roku firma Koral postanowiła wyprodukować lody sygnowane tą marką. Pomysł na współpracę zrodził się dwa lata wcześniej i został zainicjowany przez zarząd firmy. Nowa linia to lody sorbetowe w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Produkty trafiły do sprzedaży w marcu i błyskawicznie zniknęły ze sklepowych zamrażarek. W internecie można znaleźć filmy, na których widać „walkę” klientów o produkty w marketach znanych sieci handlowych.

– Spektakularny sukces lodów „Ekipa” przerósł nasze najśmielsze oczekiwania i póki co występuje wszechobecny deficyt tego produktu na rynku. Prowokuje to przeróżne zachowania w łańcuchu handlowym, nie zawsze mile widziane przez konsumentów. Dlatego aktualnie, najważniejszą kwestią jest dla nas maksymalne sprostanie temu popytowi co usilnie czynimy uruchamiając m.in. dodatkowe linie produkcyjne oraz aktywując kolejne kanały dystrybucji w całej Polsce – mówi Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral. 

Produkcja lodów „Ekipa” ma osiągnąć milion sztuk na dobę. Poza klasycznymi lodami o pojemności 50 ml oferowanymi w dwóch smakach, firma przygotowuje także wersję XL o pojemności 65 ml. 

– Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło czterdziestoletniej historii tej firmy. Nieprawdopodobny popyt skłonił nas do uruchomienia dodatkowej linii produkcyjnej, która pozwoli wytwarzać około 1 mln sztuk lodów na dobę. Nadal pracujemy również nad poprawą dostępności poprzez poszerzenie kanałów dystrybucji – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral, cytowany przez Wirtualne Media. 

Bracia Józef i Marian Koralowie swoją działalność rozpoczęli w 1979 roku od Limanowej. Na przestrzeni lat z małego zakładu rzemieślniczego ich firma przekształciła się w największego w Polsce producenta lodów. Początkowo wyrabiane „chałupniczą” metodą i rozwożone w termosach po okolicy, w późniejszych latach lody produkowane przez firmę braci można było znaleźć w sklepowych chłodniach w całej Polsce. Niezwykłą popularność przyniósł im nie tylko smak i niska cena, ale również skuteczna reklama. Siedzibą zarządu firmy jest Nowy Sącz, natomiast zakłady produkcyjne mieszczą się w Limanowej i Rzeszowie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolejne ultimatum Strajku Kobiet. Tym razem dla “asów opozycji”
Następny artykułAugustów ma nowego ambasadora!