– Dziś biznes w Polsce mówi głównie o pieniądzach, natomiast po trzydziestu latach transformacji przecież jesteśmy już na innym etapie. Dlatego należy pokazywać więcej przykładów dobrych praktyk, by było więcej uśmiechów i serdeczności na co dzień, w życiu codziennym i biznesie – opowiada Artur Czepczyński, założyciel i prezes ABC-Czepczyński. – Czy można bez empatii robić biznes? Tak, w biznesie pieniądze są bardzo ważne, ale nie są najważniejsze. One są środkiem do zmiany świata, a nie celem. W życiu i biznesie potrzeba nam więcej uśmiechu. I to powinno być motorem, by osobom z niepełnosprawnościami czy innymi problemami upraszczać życie, pomagać, wspierać je. To nasz obowiązek. Warto pracować na rzecz innych, zwłaszcza w czasie wojny w Ukrainie i kryzysu gospodarczego. Na pewno teraz będzie trudniej pomagać, firmy będą przeznaczać mniej pieniędzy na pomoc innym. Natomiast w przeszłości te budżety, nawet jeśli były duże, to i tak były za małe. Choć trzeba podkreślić wielkie zaangażowanie polskiego biznesu w pomoc Ukrainie i Ukraińcom w Polsce – podsumowuje Artur Czepczyński.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS