A A+ A++

Szefowie ŁKS zdecydowali się na rozpoczęcie współpracy z miejskim przewoźnikiem i podpisali umowę na promowanie wydarzeń sportowych piłkarzy ŁKS i siatkarek siatkarek ŁKS Commercecon. – Umowa jest ważna do końca marca 2022 roku – informuje Paulina Liszka, szefowa marketingu klubu z al. Unii. – To kampania, która na celu ma promowanie wydarzeń sportowych na obiektach przy al. Unii. 

Liszka przyznaje, że pandemia koronawirusa mocno odbiła się na klubowym budżecie, dlatego taka forma reklamy w środkach miejskiej komunikacji na poprawić frekwencję na meczach, a tym samym poprawić stan klubowej kasy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCeny mieszkań rosną, jednak tempo wzrostu spowalnia
Następny artykułZawodniczka ciechanowskiego klubu mistrzynią Europy