A A+ A++

Liqui Moly w sezonie 2019 było sponsorem regionalnym. Obopólne zadowolenie ze współpracy zaowocowało zacieśnieniem partnerstwa i rozszerzeniem zaangażowania niemieckiej marki.

Grand Prix Austrii na Red Bull Ringu rozpocznie trzyletnią umowę. Logotyp Liqui Moly będzie widoczny na torze podczas 11 rund.

– Jesteśmy zachwyceni mogąc kontynuować nasze relacje z Liqui Moly i powitać ich jako oficjalnego sponsora Formuły 1 – powiedział Ben Pincus, odpowiedzialny za współpracę komercyjną F1. – Partnerstwo urosło przez ostatni rok, co świadczy o świadomości marki. Z niecierpliwością oczekujemy dalszej integracji Liqui Moly z ekosystemem F1.

Czytaj również:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMatura 2020 !
Następny artykułMateriały zapasowe roślin