A A+ A++

Przypomnijmy: w czwartek 30 września opisaliśmy praktyki stosowanie na parkingu Lidla w al. Jana Pawła II. Klient sklepu pobrał bilet parkingowy i zgodnie z regulaminem umieścił go za przednią szybą samochodu. Po zakupach znalazł wezwanie do zapłaty w ciągu 7 dni karnej opłaty 95 zł „za parkowanie niezgodnie z regulaminem”. Przed publikacją dwukrotnie zwracaliśmy się za pośrednictwem biura prasowego Lidl o ocenę zachowania pracownika firmy, która dba, aby na parkingu sklepowym nie stały auta osób niebędących klientami marketu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGruzin, który próbował przejechać policjanta trafił do aresztu. Grozi mu nawet 10 lat więzienia [WIDEO, FOTO]
Następny artykułZaginiona Kinga Kozak przestała być poszukiwana. Prokuratura umorzyła postępowanie