A A+ A++

Marka w swojej długoterminowej strategii ekspansji obiera konkretny kierunek. Choć mówi się o zjawisku nasycenia rynku, to jest ono widoczne głównie w większych aglomeracjach miejskich i metropoliach oraz w centrach handlowych. Ponieważ preferencje konsumentów w wyniku pandemii nieco się zmieniły, w tych lokalizacjach sieć stawia na modernizację już istniejących perfumerii. Jednak Douglas dostrzegł potencjał także mniejszych lokalizacji. W miejscowościach o średniej liczbie mieszkańców planowane są otwarcia nowych perfumerii, które zapewnią miejscowym dostęp do światowych i luksusowych marek oraz wyjątkowych usług na wyciągnięcie ręki.

Kształtowanie trendów i zmiana zachowań konsumenckich

Innowacje wprowadzane przez Douglas nie ograniczają się tylko do aspektów technologicznych. Firma aktywnie wpływa na kształtowanie trendów w branży beauty, oferując produkty i usługi, które odpowiadają zarówno globalnym, jak i lokalnym preferencjom konsumentów. Od produktów ekologicznych po luksusowe marki Douglas stara się dostarczać swoim klientom to, co najlepsze, jednocześnie edukując ich i wprowadzając nowe standardy w zakresie pielęgnacji i urody.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł[FORO] Zderzenie trzech osobówek na al. Piłsudskiego. Wśród pasażerów dzieci
Następny artykułZderzyli się na Piłsudskiego