Marka w swojej długoterminowej strategii ekspansji obiera konkretny kierunek. Choć mówi się o zjawisku nasycenia rynku, to jest ono widoczne głównie w większych aglomeracjach miejskich i metropoliach oraz w centrach handlowych. Ponieważ preferencje konsumentów w wyniku pandemii nieco się zmieniły, w tych lokalizacjach sieć stawia na modernizację już istniejących perfumerii. Jednak Douglas dostrzegł potencjał także mniejszych lokalizacji. W miejscowościach o średniej liczbie mieszkańców planowane są otwarcia nowych perfumerii, które zapewnią miejscowym dostęp do światowych i luksusowych marek oraz wyjątkowych usług na wyciągnięcie ręki.
Kształtowanie trendów i zmiana zachowań konsumenckich
Innowacje wprowadzane przez Douglas nie ograniczają się tylko do aspektów technologicznych. Firma aktywnie wpływa na kształtowanie trendów w branży beauty, oferując produkty i usługi, które odpowiadają zarówno globalnym, jak i lokalnym preferencjom konsumentów. Od produktów ekologicznych po luksusowe marki Douglas stara się dostarczać swoim klientom to, co najlepsze, jednocześnie edukując ich i wprowadzając nowe standardy w zakresie pielęgnacji i urody.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS