A A+ A++

Po raz pierwszy od dziewięciu lat firma LG Electronics zmieniła swoją identyfikację wizualną wraz z logo. Marka chce tym sposobem dotrzeć również do młodszego pokolenia.

Po rezygnacji z produkcji smartfonów w kwietniu 2021 roku, LG stawia na kolejne zmiany i tym razem odświeża swój wizerunek. Nowe logo LG ma prostszą formę, zostało spłaszczone, a wykorzystana w nim czerwień jest żywsza. Nie zrezygnowano jednak z elementu ludzkiej twarzy, którą wykorzystano w animacjach.

Nowa identyfikacja wizualna obejmuje również zmianę czcionki w sloganie „Life’s Good”. Krój pisma zintegrowano z kształtami produktów, które można znaleźć w ofercie LG.

– Silna i spójna strategia marki pozwala lepiej komunikować nasze wartości i unikalną tożsamość, która harmonijnie łączy innowacyjność oraz serdeczność. Wdrażając nową strategię, LG zamierza stać się marką kultową, która będzie przemawiać do konsumentów ze wszystkich pokoleń na całym świecie – komentuje William Cho, dyrektor generalny LG Electronics.

PS Dlaczego marki decydują się na rebranding?

W artykule piszemy o tym, dlaczego wiele marek decyduje się na rebranding, pomimo tego, że nie jest to najłatwiejszy oraz najtańszy proces.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNaukowe urodziny w SOWIE
Następny artykułMajostaszki 2023 odbędą się. Kto wystąpi?