A A+ A++

rozwiń

Lexus zmienia układ sił w Polsce. SUV-y i hybrydy trzęsą rynkiem

Lexus miesza na polskim rynku. Japońska marka tylko w styczniu 2024 roku sprzedała 1268 aut – to przeszło 34 proc. więcej niż w analogicznym czasie rok wcześniej. Takiego rekordu miesiąca nie było od początku działalności marki nad Wisłą. Tym samym Lexus zdobył niemal 13 proc. udział w rynku i trzeci miesiąc z rzędu wyprzedził Volvo. Teraz czai się na czwartej lokacie w segmencie premium tuż za plecami niemieckiej trójki.

Koniem pociągowym biznesu Lexusa są SUV-y i crossovery. Dziewięć na 10 aut, które wyjechały na drogi miało właśnie takie nadwozie. I właśnie trzy modele – NX, UX i RX, znalazły się wśród 10 najpopularniejszych aut premium.

Lexus UX 250h – hybryda królem w segmencie C-SUV premium

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMistrzowie Internetu – “Na pieska” to nie jest tak jak myślisz i już tak się nie mówi
Następny artykułIga Świątek powalczy w finale turnieju w Dausze. Rywalką Jelena Rybakina