A A+ A++

  • Nowy Lexus NX hitem w Polsce. SUV-y i hybrydy trzęsą rynkiem

  • Lexus NX z hybrydą plug-in podbija rynek. Jaki silnik, moc i osiągi?

  • Lexus NX 450h+, jak jeździ hybryda plug-in naładowana i rozładowana?

  • Jak jeździ Lexus NX 450h+? Oto różnice w przyspieszeniu i elastyczności

  • Lexus NX 450h+ jako hybryda plug-in naładowana i rozładowana. Jakie zużycie paliwa w porównaniu? (TABELA wyników)

  • Lexus NX 450h+ kosztuje o 65 tys. zł mniej. Trzy wersje do wyboru

  • Nowy Lexus RX przebojem w segmencie E-SUV. Trzy hybrydy do wyboru

  • Lexus RX 450h+, czyli hybryda plug-in hitem w Polsce

  • Lexus RX 450+, jak jeździ duża hybryda plug-in i ile spala benzyny?

  • Lexus tnie ceny nawet o 84 tys. zł. Ile kosztuje Lexus RX?

  • Nowy Lexus RZ 450e, czyli debiut japońskiej marki

  • Lexus RZ 450e z wolantem zamiast kierownicy. Jak działa rozwiązanie Japończyków?

  • Wolant i elektroniczne połączenie z kołami, czy to jest bezpieczne?

  • Lexus RZ 450e, czyli dwa silniki elektryczne i napęd 4×4

  • Lexus RZ 450e, czyli jakie przyspieszenie i zasięg? Osiągi

  • Akumulator z gwarancją na 10 lat lub milion kilometrów

  • Lexus RZ 450e w wersji Prestige taniej o 81 800 zł

  • Lexus RZ 450e Otomenashi tańszy o ponad 90 tys. zł, ile kosztuje ten SUV?

  • Lexus UX 300e, czyli japoński elektryk z zasięgiem większym o 40 proc.

  • Ile kosztuje Lexus UX 300e? Nawet 81 tys. zł taniej

rozwiń

Nowy Lexus NX hitem w Polsce. SUV-y i hybrydy trzęsą rynkiem

Lexus NX to najpopularniejszy model japońskiej marki w Polsce i Europie. Pierwsza generacja tego SUV-a pojawiła się w 2014 roku. Obecne wcielenie jest z nami od trzech lat. Do tej pory na drogi wyjechało ponad 503 tys. sztuk NX-a obu generacji. W tym ponad 458 tys. aut to klasyczne hybrydy, a 45 tys. to hybrydy plug-in. Na uwagę zasługuje szczególnie drugi wynik, ponieważ NX 450h+ w 2021 roku jako pierwsza hybryda plug-in Lexusa dostał misję przekonania kierowców do technologii PHEV i odniósł sukces.

NX plug-in jest najpopularniejszą hybrydą z wtyczką w Polsce. A teraz a cztery Lexusy ładowane z gniazdka są dostępne w specjalnej ofercie. Japończycy mocno tną ceny. Na co mogą liczyć polscy kierowcy?

Lexus NX z hybrydą plug-in podbija rynek. Jaki silnik, moc i osiągi?

Pod względem technicznym napęd NX 450h+ składa się z 2,5-litrowego silnika benzynowego pracującego w ekonomicznym cyklu Atkinsona ze wspomagającym go silnikiem elektrycznym o mocy 182 KM. Oba przekazują moc na przednie koła. Tylną oś napędza dodatkowy silnik-generator (54 KM), który współpracuje z układem hybrydowym. W ten sposób kierowca dostaje 309 KM mocy systemowej, wsparcie elektrycznego układu 4×4 E-Four i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,3 s. A to już osiągi ze świata aut sportowych.


Lexus przez blisko dwie dekady sprzedał ponad 2,8 mln aut z napędami hybrydowymi, hybryd plug-in oraz bateryjnych samochodów elektrycznych

/

Lexus


Lexus NX 450h+, jak jeździ hybryda plug-in naładowana i rozładowana?

Jak deklaracje producenta mają się do rzeczywistości? Czy faktycznie w a … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDebaty przedwyborcze z kandydatami na burmistrzów Nowego Targu i Zakopanego
Następny artykułNetflix podniesie ceny swoich usług? Podwyżki mogą dotknąć polskich abonentów