rozwiń ›
Lexus rozbił bank w Polsce. Hybrydy i SUV-y nie mają sobie równych
Lexus RX 400h w 2005 roku rozpoczął rynkowy desant hybryd tej marki. Wtedy w segmencie premium rządziły mocne silniki Diesla, aż tu nagle mało znana firma wyskakuje z napędem ni to benzynowym, ni to elektrycznym. I przekonuje, że ten SUV jest super. Na początku szału nie było. Japończycy nie dali jednak za wygraną, z kolejną generacją usprawniali swoje rozwiązanie. W efekcie na przestrzeni 19 lat wprowadzili na drogi niemal 3 mln aut ze zelektryfikowanymi napędami.
W Polsce Lexus z miesiąca na miesiąc rośnie w siłę. Sukces najlepiej opisują liczby. Od początku roku nad Wisłą zarejestrowano 5568 samochodów Lexusa, czyli o 21 proc. więcej niż w pierwszych pięciu miesiącach 2023 roku. To także ponad połowa całej zeszłorocznej sprzedaży. Do japońskiej marki już należy 10 proc. rynku premium…
Lexus NX hitem. Klasyczna hybryda czy hybryda plug-in?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS