A A+ A++

lwx1

Myślę, że rozwiązania trzeba szukać gdzie indziej. Zacząć trzeba od wyborów a wtedy wszystko będzie można zmienić.
Po pierwsze należy odrzucić wariant zachodni i to definitywnie bo ingeruje on w środowisko z siłą 10-ci krotnie większą niż każdy z wariantów wschodnich.
Przyjęcie wariantu wschodniego pozwoli natomiast na nowe spojrzenie i to realne co do sposobu przebudowy drogi z Olsztyna do Dywit wraz z obejściem Dywit.
Jak wybór po 15 -tym października potoczy się niepomyślnie to już nic się nie zmieni i wtedy Olsztyn będzie mógł powiedzieć “A róbta se co chceta”. I będzie miał zawsze rację.

już oceniałe(a)ś

No1999

Należy spriorytetyzować ruch autobusów na wjeździe do Olsztyna. Pozostałe pojazdy powinny być wpuszczane w ilościach nie większych niż są w stanie przyjąć drogi na Zatorzu.

już oceniałe(a)ś

pmb

Trudno zarzucać władzom Olsztyna brak dobrej do współpracy z Dywitami. Władze Dywit już dwukrotnie storpedowało starania Olsztyna o północną obwodnicę miasta w przebiegu wschodnim. Władze Dywit, ale już niekoniecznie ich mieszkańcy, chcą zachodniego przebiegu obwodnicy, który zniszczy najcenniejsze przyrodniczo tereny wokół Olsztyna.
Skoro tak, to dlaczego Olsztyn miałby wydawać swoje skromne środki budżetowe na przebudowę DK51 na granicy Olsztyna, zamiast na inwestycje ważniejsze dla mieszkańców Olsztyna?

już oceniałe(a)ś

no.

obudzona lewica, raz na 4 lata.

już oceniałe(a)ś

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLink building a pozycjonowanie strony, czyli jak skutecznie zarządzać SEO
Następny artykułNikola Grbić przekazał nowe wieści ws. stanu zdrowia Bartosza Kurka