A A+ A++

PKO Bank Polski najpierw był głównym sponsorem Ekstraklasy, a od 2019 stał się sponsorem tytularnym. Chłopik odpowiadał za realizację kontraktu. W pierwszym roku ekwiwalent reklamowy dla banku wyniósł 245 milionów złotych, a w kolejnym sięgnął aż 321 milionów złotych – przypomina Interia.

Według portalu Chłopik był bardzo aktywny w trudnym dla sportu momencie po wybuchu pandemii, starając się o jak najszybsze przywrócenie rozgrywek, aby ograniczyć straty finansowe polskiej piłki. Wcześniej – wspólnie z ówczesnym sekretarzem generalnym PZPN, Maciejem Sawickim – współdziałał przy programie certyfikacji. Program został przyjęty przez związek, a rząd Mateusza Morawieckiego podjął decyzję o zasileniu go finansowo przez trzy lata – na łączną sumę 130 milionów złotych. Właśnie zaczęła się trzecia edycja programu, w ramach której w 2022 roku do szkółek w całym kraju trafi rekordowa kwota 50 milionów złotych.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRozwiązania chmurowe przyszłością przemysłu
Następny artykułPogoń kończy złą passę! Widawa wywozi komplet punktów, a Pogoń Syców zostaje liderem w A – klasie