Leasing aut marki Hyundai – dlaczego warto?
Decydując się na podpisanie umowy na finansowanie firmowego auta marki Hyundai, zdecydowanie warto wziąć pod uwagę ofertę przedstawioną przez mLeasing. To sprawdzony leasingodawca, który proponuje finansowanie dla przedsiębiorców w formie: leasingu operacyjnego, leasingu finansowego, wynajmu długoterminowego oraz pożyczki leasingowej.
Decydując się na leasing aut marki Hyundai w mLeasing zyskujesz:
- możliwość kupna firmowego samochodu z zerową opłatą wstępną i minimalnym wykupem resztkowym,
- szeroki pakiet ubezpieczeń OC, AC, NNW i assistance,
- wsparcie serwisowe za symboliczną złotówkę miesięcznie,
- opcjonalny dostęp do karty paliwowej.
Leasing samochodów Hyundai to opłacalna transakcja także pod względem płynności finansowej przedsiębiorstwa. Nie obciążasz w ten sposób firmowego budżetu, a z wybranego samochodu korzystasz praktycznie od ręki – tuż po podpisaniu umowy z leasingodawcą.
Gdzie serwisować auta marki Hyundai? Zapisy w umowie leasingowej
Jeśli chodzi o serwis samochodu w leasingu, warto wiedzieć, że leasingodawca może z góry narzucać obowiązek wykonywania akcji serwisowych i ewentualnych napraw w konkretnym miejscu.
W przypadku fabrycznie nowych aut najczęściej jest to autoryzowany serwis samochodowy danej marki. Dzięki temu przedsiębiorca i leasingodawca mają pewność, że uszkodzony pojazd zostanie naprawiony na oryginalnych częściach z gwarancją pełnej sprawności.
Zawsze przed podpisaniem umowy na leasing Hyundai warto sprawdzić w umowie zapiski dotyczące tego, gdzie wymagany jest serwis pojazdów. Dzięki temu dowiesz się, gdzie od razu zgłosić fakt uszkodzenia samochodu, a także gdzie udać się na standardowe akcje serwisowe wynikające z przebiegu lub czasu eksploatacji auta.
Kto jest odpowiedzialny za naprawę auta w leasingu?
Za naprawę samochodu w leasingu zawsze odpowiada leasingobiorca, czyli przedsiębiorstwo. Jeśli dojdzie do kolizji lub wypadku na drodze i leasingowany pojazd ulegnie uszkodzeniu – wtedy należy dokonać napraw w ramach OC sprawcy lub polisy AC (jeśli zdarzenie miało miejsce z winy leasingobiorcy). Dodatkowo podczas zgłoszenia szkody do ubezpieczyciela konieczne jest uzyskanie zgody leasingodawcy na naprawę pojazdu lub wypłacenie środków potrzebnych do pokrycia kosztów napraw.
Najczęściej jednak wszelkie naprawy związane z uszkodzeniami i usterkami są realizowane bezgotówkowo. Wystarczy zgłosić szkodę do ubezpieczyciela, a następnie oddać samochód do autoryzowanego serwisu celem wykonania niezbędnych napraw.
Kto płaci za serwis auta w leasingu?
Cykliczny serwis auta w leasingu jest pokrywany z kieszeni leasingobiorcy. To podstawowy obowiązek przedsiębiorcy, aby dbać i pokrywać wszelkie koszty związane z akcjami serwisowymi na leasingowanych autach marki Hyundai i pojazdach innych producentów.
Standardowe interwały np. wymiana oleju, płynów eksploatacyjnych oraz roczne przeglądy techniczne u producenta to koszt, który pokrywa zawsze przedsiębiorca korzystający z leasingowanych aut w swojej flocie samochodowej.
Alternatywnie możesz skorzystać z pakietów dodatkowych dla leasingobiorców, w ramach których za jednorazową opłatą zyskasz możliwość skorzystania z akcji serwisowych w autoryzowanym serwisie bez dodatkowych kosztów.
Czy koszty serwisowania są wliczone w miesięczne raty?
W większości przypadków serwis samochodu będącego przedmiotem leasingu nie jest finansowany w ramach umowy leasingowej. Akcje związane z regularnymi działaniami wynikającymi z książki serwisowej to koszt, który zawsze ponosi przedsiębiorca.
Możesz opcjonalnie skorzystać z oferty koordynacji serwisu w mLeasing za opłatą 1 zł miesięcznie. Taka usługa dotyczy jednak napraw i wsparcia w przekazaniu pojazdu do autoryzowanego serwisu samochodowego. Standardowa wymiana oleju albo płynu w układzie chłodzenia zawsze będzie kosztem po stronie leasingobiorcy, który można wliczyć do kosztów uzyskania przychodu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS