A A+ A++

Polubienia na Instagramie to jeden z głównych celów każdego – od przeciętnego użytkownika po sprzedawcę internetowego. Są one wskaźnikiem popularności i sukcesu. Firmy promujące swoje produkty i usługi potrzebują lajków, aby zarabiać pieniądze, zdobywać odbiorców i zyskiwać lojalność wobec marki. Dla autorów duża liczba polubień pomaga w promocji i popularności oraz w przyciąganiu potencjalnych reklamodawców.

Serwisy do zdobycia lajków to łatwa metoda, na szybkie ich zdobycie, ale nie jedyna. Istnieją inne sposoby na zdobycie polubień na Instagramie bez konieczności ich kupowania. Jednak to raczej one pomogą przyciągnąć publiczność do Twojego profilu i jednocześnie zwiększyć liczbę followersów na Instagramie. Reszta zależy od tego, jak nim zarządzasz — od jakości treści, od kompetencji, od układu graficznego itp.

Kupno lajków na Instgrama – Gdzie kupić? Jakie są koszta?

Zakup lajków jest jedyną metodą pozyskania lajków bez poświęcania dodatkowego czasu. Najczęściej działa to tak, że wybieramy ilość lajków, następnie musimy podać naszą nazwę użytkownika. Nasz profil musi być publiczny, ponieważ tylko wtedy uda się bezproblemowo wyszukać nasz profil i posty na nim opublikowane. Po załadowaniu naszego profilu przez dany serwis, wystarczy wybrać posty na które lajki mają zostać dodane. W przypadku wielu pakietów można podzielić ilość lajków na kilka zdjęć.

Lista serwisów gdzie można zakupić lajki na Instagramie:

1. pl
W serwisie Kuplike.pl możemy zakupić wiele usług promocyjnych na serwisy Instagram, YouTube oraz Facebook.

Lajki na Instagramie są dostępne w ilościach od 50 do 10000 lajków w cenach od 7,49 zł do 129,99 zł w bazowych konfiguracjach.

Dodatkowe opcje takie jak „Prawdziwe konta”, „Błyskawiczna realizacja”, „Stopniowe dodawanie”, „Gwarancja Premium+” są w różnych cenach, zależnie od ceny bazowej.

2. pl
Serwis InstGrow.pl udostępnia nam 3 usługi do promocji Instagrama. Są to: Instagram Like, Instagram Followers oraz Instagram Wyświetlenia.

Dodatkowo serwis za darmo oferuje wiele darmowych narzędzi dla serwisu Instagram.

Cenowo wygląda to tak, że za lajki na Instagramie zapłacimy od 6,99 zł za 50 lajków, a przy 10000 lajków będzie to kwota 99,99 zł. Oczywiście są to także kwoty bazowe, bez dodatkowo płatnych opcji.

3. pl
Polskielajki.pl to serwis udostępniający usługi promocyjne dla Instagrama oraz TikToka.

Na stronie znajdziemy wiele pomocnych artykułów w sekcji bloga oraz darmowe narzędzia takie jak generator nazw na Instagrama, pobieracz zdjęć z instagrama czy generator hasztagów na Instagramie.

Lajki na Instagramie są dostępne od 50 lajków do 10000 lajków. Ceny zaczynają się od 7,49 zł a kończą na 129,99 zł w podstawowych konfiguracjach. W serwisie także są dostępne dodatkowo płatne opcje.

Komentowanie postów na innych kontach

Znajdź twórców, których tematyka jest zbliżona do Twojej. Innymi słowy, ważne jest to, że Twoje konto może zainteresować odbiorców właśnie tego twórcy.

Ustaw powiadomienia o nowych postach wychodzących z jego konta. Nie ma sensu komentować postów, które opublikowane są kilka dni temu, a które otrzymały już tysiące komentarzy. W tym przypadku Twój komentarz zobaczy niewiele osób. Natomiast pierwsze komentarze czyta wiele osób. Więc gdy tylko autor zamieści nowy post, przeczytaj go i napisz odpowiedni komentarz. Pomoże to zwrócić uwagę na Twoją stronę. Aby inni zwrócili uwagę na Twój komentarz, koniecznie musisz mieć efektowne i przyciągające zdjęcie profilowe. Treść komentarza musi być pomocna i zachęcająca do dyskusji.

Można zarówno pisać własne komentarze, jak i odpowiadać na komentarze innych użytkowników, podejmując z nimi dyskusję.

Słowa kluczowe i hasztagi

Innym sposobem na przyciągnięcie publiczności, a co za tym idzie polubień, jest użycie słów kluczowych i hasztagów.

Słowa kluczowe to właśnie te słowa, których Twoi potencjalni subskrybenci mogą użyć, aby Cię znaleźć. Dla sklepu odzieżowego to “sukienki”, “buty”, “garnitury”. Dla florysty mogą to być słowa takie jak “bukiety”, “kwiaty” i tak dalej.

Wcześniej wystarczyło jasno wskazać temat konta, napisać w BIO kim się jest, co się robi, o czym jest konto itp. Jednak to nie sprawdzi się w przypadku początkujących autorów. Potrzebujesz zwięzłego opisu, który uczyni Twoje konto wyjątkowym i wywoła emocje.

Jeśli chodzi o hasztagi, to ich używanie pomoże Ci zwiększyć zasięg, “latać” w rekomendacjach i przyciągnąć nowych followersów. Oczywiście zadziała to, jeśli hasztagi będą związane z tematem Twojego postu.

Nie nadużywaj tagów o wysokiej częstotliwości — Twój post zgubi się wśród tysięcy innych. Wskazane jest stosowanie tagów o niskiej częstotliwości, które mają co najmniej 10 tys. znaczników, oraz tagów o średniej częstotliwości, które mają od 10 do 500 tys. znaczników. Odnoszą się one do niszowych wyszukiwań i mają większe szanse na przyciągnięcie docelowej grupy odbiorców.

Geotag

Geo-taguj wszystkie swoje publikacje. Będzie to wyglądać jak interesujące miejsce na mapie, które można odwiedzić z wielu powodów. Na przykład jest to miejsce, w którym sprzedajesz swoje usługi. Twoi klienci, którzy prowadzą własne strony na Instagramie dla przyjaciół i znajomych, również mogą je geotagować. Osoba zobaczy tag na mapie, przeczyta post, zobaczy Twój profil i jeśli mu się spodoba, zasubskrybuje.

Nawet jeśli nie masz firmy, geotagi nadal mają sens. Pomagają użytkownikom, którzy interesują się życiem danego miasta. Jednak głównymi czynnikami, które decydują o tym, czy dana osoba zasubskrybuje, pozostają nisza tematyczna profilu i jakość treści. Jeśli wszystkie te warunki są spełnione, jest to świetny sposób na zdobycie ukierunkowanych zwolenników na Instagramie za darmo.

Termin publikacji

Pytanie jest dość szerokie. Można jednak powiedzieć, że wybór czasu publikacji treści zależy bezpośrednio od Twoich odbiorców. Aby określić, w jakim interwale czasowym najlepiej publikować posty, musisz stworzyć portret swojej grupy docelowej — płeć i wiek, położenie geograficzne, czym się interesują itp.

Przykładowo, jesteś właścicielem sklepu internetowego z kosmetykami. Twoja grupa docelowa — głównie kobiety 18-24, studentki. Logiczne jest, że nie będą oni aktywni rano, co oznacza, że publikowanie treści o 9 czy 10 rano po prostu nie ma sensu — zasięg będzie minimalny.

W oparciu o docelową grupę odbiorców najlepszym czasem na publikację postów byłby czas między godziną 17:00 a 22:00, ponieważ wtedy Twoi odbiorcy będą najbardziej aktywni. Jeśli Twoja grupa odbiorców jest dość szeroka — mamy na urlopie macierzyńskim, studenci, nastolatki itp., to jedynym sposobem na znalezienie odpowiedniego czasu jest eksperymentowanie. Jednego dnia post o godzinie 12, następnego dnia treść postu o 17 i tak dalej. Następnie śledź aktywność w statystykach swojego profilu i wybierz najlepszy czas na publikację.

artykuł sponsorowany

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKrystyna Bochenek upamiętniona popiersiem w Galerii Artystycznej Katowic
Następny artykułGranty rozwojowe dla kobiet w programie “MOCne w biznesie”