A A+ A++

Przetarg GDDKiA na dostarczenie usług ładowania obejmował w sumie 25 lokalizacji. Spośród nich, GreenWay będzie obsługiwał 11, w tym pięć w obu kierunkach, jedną w jednym kierunku.

  • A1:
    • 2 MOP-y Ludwinowo (Północ, Południe)
    • 2 MOP-y Głowno (Wschód, Zachód)
    • 2 MOP-y Dobieszowice (Wschód, Zachód)
  • A2:
    • MOP Kozanki (w kierunku zachodnim)
    • MOP Zaborów (w kierunku wschodnim)
    • MOP Kuny (w kierunku zachodnim)
    • MOP Leonia (w kierunku wschodnim)
  • A4:
    • MOP Chechło (w kierunku wschodnim)

Budowa infrastruktury ładowania na MOP-ach przy autostradach i drogach szybkiego ruchu to dla użytkowników tych pojazdów bardzo istotna zmiana na lepsze. Dzięki temu elektromobilni kierowcy wygodniej przejadą dłuższe trasy, a nasza sieć wzbogaci się o kilkadziesiąt nowych punktów. – powiedział Rafał Czyżewski, Prezes GreenWay  Polska.

Według wstępnych założeń, stacje GreenWay Polska pojawią się w nowych lokalizacjach w pierwszej połowie 2021 roku. Wymagane przez GDDKiA minimum mocy stacji wynosi 72 kW, jednak GreenWay rozważa posadowienie urządzeń o mocy do 150 kW. 11 nowych punktów nie wyczerpuje sieci ładowarek GreenWay ulokowanych przy polskich autostradach. Firma już buduje sześć kolejnych punktów w MOP-ach na mocy poprzedniego przetargu i poprzedniej umowy z GDDKiA.

Zobacz również:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNa zgłoszenie się masz czas do 2 marca
Następny artykułWspólne szkolenie policjantów i uczniów z klasy mundurowej