Przetarg GDDKiA na dostarczenie usług ładowania obejmował w sumie 25 lokalizacji. Spośród nich, GreenWay będzie obsługiwał 11, w tym pięć w obu kierunkach, jedną w jednym kierunku.
- A1:
- 2 MOP-y Ludwinowo (Północ, Południe)
- 2 MOP-y Głowno (Wschód, Zachód)
- 2 MOP-y Dobieszowice (Wschód, Zachód)
- A2:
- MOP Kozanki (w kierunku zachodnim)
- MOP Zaborów (w kierunku wschodnim)
- MOP Kuny (w kierunku zachodnim)
- MOP Leonia (w kierunku wschodnim)
- A4:
- MOP Chechło (w kierunku wschodnim)
Budowa infrastruktury ładowania na MOP-ach przy autostradach i drogach szybkiego ruchu to dla użytkowników tych pojazdów bardzo istotna zmiana na lepsze. Dzięki temu elektromobilni kierowcy wygodniej przejadą dłuższe trasy, a nasza sieć wzbogaci się o kilkadziesiąt nowych punktów. – powiedział Rafał Czyżewski, Prezes GreenWay Polska.
Według wstępnych założeń, stacje GreenWay Polska pojawią się w nowych lokalizacjach w pierwszej połowie 2021 roku. Wymagane przez GDDKiA minimum mocy stacji wynosi 72 kW, jednak GreenWay rozważa posadowienie urządzeń o mocy do 150 kW. 11 nowych punktów nie wyczerpuje sieci ładowarek GreenWay ulokowanych przy polskich autostradach. Firma już buduje sześć kolejnych punktów w MOP-ach na mocy poprzedniego przetargu i poprzedniej umowy z GDDKiA.
Zobacz również:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS