A A+ A++

Kymco SK 550 jest jednym z najmocniejszych i najbardziej luksusowych maxiskuterów na rynku. Skutecznie konkuruje z takimi tuzami jak Yamaha Tmax 560 czy nawet Honda Forza 750. Nabywców przekonuje wygoda, funkcjonalność i dynamika, nawet w dalekich podróżach. Na rok 2021 tajwański producent przygotował szereg modyfikacji, z których najważniejszą było dostosowanie jednośladu do wymagań normy euro 5.

Spełnienie wymogów euro 5 oznaczało nieznaczny spadek mocy maksymalnej – z 53,5 KM do 51 KM przy 7500 obr/min. Wartość maksymalnego momentu obrotowego nie zmieniła się – to nadal 55,64 Nm przy 5500 obr/min. Dla porównania – Yamaha TMax generuje 46 KM, zaś Honda Forza 750 58,5 KM.

Nowością w modelu AK 550 z 2021 roku jest elektroniczna przepustnica, która ma poprawić wrażenia z jazdy przy niskich obrotach – czyli w zakresie, w którym najczęściej pracuje silnik AK 550. Nowy maxiskuter Kymco porusza się na oponach Metzeler FeelFree w rozmiarach 120/70-15 z przodu i 160/60-15 z tyłu. Z zatrzymanie pojazdu odpowiadają tarcze z radialnymi zaciskami Brembo i system ABS Bosch 9.1. W nowym modelu znalazł się czytelny panel instrumentów (wreszcie z GPS), zaś manetki wyposażono w standardowe podgrzewanie.

O 4 kg wzrosła masa na sucho, co oznacza, że nowy AK waży 230 kg. Nowy skuter dostępny jest w dwóch matowych kolorach – czerni i niebieskim. Na stronie polskiego importera Kymco cena za model euro 5 to 39 900 zł. Dla porównania Yamaha TMax kosztuje 62 900 zł, zaś za Hondę Forzę 750 zapłacić trzeba 49 900 zł.

Przeczytaj także: Skuter Kymco AK 550 jak kałasznikow

zobacz galerię

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDr Zaczyński: Wolę nie myśleć o majówce, a mieć wakacje
Następny artykułPłoccy policjanci ujęli poszukiwanych kryminalistów