Kwiecień jest dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Skąpiec.pl, należący do Ringier Axel Springer Polska, miesięcznie odwiedza 3,25 mln realnych użytkowników (Gemius/PBI, kwiecień br.). W tym samym miesiącu w roku ubiegłym, serwis notował 2,37 mln RU, co oznacza 37-proc. wzrost liczby realnych użytkowników w porównaniu do kwietnia 2019 r. Jest to najlepszy wynik wśród porównywarek w Polsce.
Na kolejnych miejscach znajdują się okazje.info z 29-proc. wzrostu RU, taniomania.pl z 16-proc. wzrostu RU oraz ceneo.pl z 10-proc. wzrostu RU rok do roku.
– Skąpiec przez ostatni rok wykonał ogrom pracy, który jak pokazują powyższe wzrosty, docenili nasi klienci i użytkownicy. Szczególnie cieszą nas wzrosty liczby nowych użytkowników wynikające z ruchu organicznego oraz direct. Świadczą one o tym, że internauci częściej w intencjonalny sposób wybierają korzystanie właśnie z naszej porównywarki i rozwiązań, jakie proponujemy. Ważny aspektem jest dla nas także wzrost liczby przekierowań, jakie kierujemy do naszych klientów – mówi Tomasz Świta, business owner Skąpiec.pl
Serwis Skąpiec.pl to druga co do wielkości porównywarka cen i jedna z pierwszych, które powstały na polskim rynku. To również pierwsza porównywarka, która nawiązała bezpośrednią współpracę z InPost – przy ofertach poszczególnych dostawców pojawiły się oznaczenia, które pozwalają na sprawne odnalezienie sklepów internetowych oferujących bezkontaktową dostawę do paczkomatów.
Serwis jest obecny na polskim rynku od ponad 16 lat. Skąpiec.pl to 6 milionów produktów, zintegrowanych z ponad 13 tysiącami e-sklepów. Od 2019 r. stanowi również część kompleksowego rozwiązania dla e-biznesu – Moneteasy. Rok od pojawienia się platformy na rynku, Moneteasy nawiązała partnerstwa z ponad 500 nowymi sklepami internetowymi i odnotowała 30-proc. wzrost przekierowań.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS