A A+ A++
Fot. UM Tychy

Z początkiem marca rozpoczyna się kampania edukacyjna Miejskiego Rzecznika Konsumentów pn. #kupujęzgłową. Przez cały miesiąc w sieci publikowane będą porady dotyczące cyberbezpieczeństwa. Miejski Rzecznik Konsumentów spotka się także z seniorami, będzie można również wziąć udział w konkursach.

15 marca obchodzony jest Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji Miejski Rzecznik Konsumentów organizuje drugą już edycję kampanii #Kupujęzgłową. W ubiegłym roku ekipa rzecznika spotkała się z mieszkańcami w Gemini Park Tychy, gdzie udzielała porad z zakresu prawa konsumenckiego.

W tym roku zaplanowano publikację porad dotyczące cyberbezpieczeństwa, Miejski Rzecznik Konsumentów spotka się z seniorami, by przypomnieć im, jakie mają prawa. Na profilu FB Miejskiego Rzecznika Konsumentów pojawią się konkursy z nagrodami.

Kampania pojawiła się także w przestrzeni miejskiej – na przystankach autobusowych znalazły się plakaty, które przypominają o możliwości uzyskania bezpłatnej pomocy rzecznika konsumentów.

Strona internetowa Miejskiego Rzecznika Konsumentów.


Źródło: UM Tychy

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW Częstochowie: Miał do odsiadki blisko rok. Ujęli go strażnicy miejscy
Następny artykułMartyna Kotwiła na Halowych Mistrzostwach Europy wystartuje w piątek