A A+ A++

Jakie projekty artystyczne marka wspierała w przeszłości?

Zaczęliśmy w 1971 r., zamawiając u malarza Gerharda Richtera abstrakcyjny tryptyk. Dziś angażujemy się głównie w sztukę współczesną, jazz i muzykę klasyczną, architekturę i design. Dobrym przykładem są tzw. art cary, nasz flagowy projekt aut z karoserią projektowaną przez najważniejszych artystów, jak Jeff Koons, Andy Warhol, Olafur Eliasson, Roy Lichtenstein czy Jenny Holzer. Dodajmy do tego współpracę z najważniejszymi instytucjami sztuki na świecie – Guggenheim Museum czy Tate Modern, a w Polsce m.in. z Teatrem Wielkim – Operą Narodową, gdzie przez 12 lat organizowaliśmy BMW Jazz Club, Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie czy NOSPR w Katowicach. Tego roku prezentowaliśmy też nasze artystyczne projekty podczas pierwszej odsłony Hotel Warszawa Art Fair. Największym, a zarazem najważniejszym dla nas projektem w Polsce jest „BMW Art Club. Przyszłość to sztuka”. Jego tegoroczna odsłona to dwuczęściowa wystawa „Digital Grotesque III” w dniach 6-22 października w Nowym Teatrze w Warszawie. Była złożona z multimedialnej projekcji i rzeźby AI. Samą rzeźbę, którą na nasze zam … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStare słowa, nowe znaczenia
Następny artykuł„Dla mnie luksus zaczyna się w głowie, nie w portfelu”. O luksusie mówią Baczyńska, Szumowska, Mytkowska, Szczygieł i Drenda