LUSH to nie tylko wyjątkowe produkty, które na całym świecie są uwielbiane za swój niesamowity zapach, żywe kolory i poręczną formę. To przede wszystkim filozofia, której celem jest zmiana branży kosmetycznej na lepsze. Firma powstała w 1995 roku w miejscowości Poole w Wielkiej Brytanii i od początku postawiła sobie jasne cele w kwestii zrównoważonego rozwoju oraz dbania o środowisko i ochrony praw zwierząt. Wszystkie kosmetyki są produkowane etycznie, żaden z ich składników nie jest testowany na zwierzętach, 100% z nich jest wegetariańskich, a 92% wegańskich. Dla założycieli marki opakowania kosmetyków to odpady, których należy unikać. Z tego względu ponad 60% produktów LUSH jest ich pozbawiona, w tym jeden z najbardziej kultowych produktów — rewolucyjny szampon w kostce. Jego jedna sztuka wystarcza średnio na 80 myć, czyli odpowiada aż 3 plastikowym butelkom szamponu o pojemności 250 ml. Od momentu powstania tego rewolucyjnego produktu, do października 2021 roku, firma sprzedała ponad 57,6 miliona szamponów na całym świecie, oszczędzając tym samym 167,5 miliona plastikowych butelek.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS