A A+ A++

LUSH to nie tylko wyjątkowe produkty, które na całym świecie są uwielbiane za swój niesamowity zapach, żywe kolory i poręczną formę. To przede wszystkim filozofia, której celem jest zmiana branży kosmetycznej na lepsze. Firma powstała w 1995 roku w miejscowości Poole w Wielkiej Brytanii i od początku postawiła sobie jasne cele w kwestii zrównoważonego rozwoju oraz dbania o środowisko i ochrony praw zwierząt. Wszystkie kosmetyki są produkowane etycznie, żaden z ich składników nie jest testowany na zwierzętach, 100% z nich jest wegetariańskich, a 92% wegańskich. Dla założycieli marki opakowania kosmetyków to odpady, których należy unikać. Z tego względu ponad 60% produktów LUSH jest ich pozbawiona, w tym jeden z najbardziej kultowych produktów — rewolucyjny szampon w kostce. Jego jedna sztuka wystarcza średnio na 80 myć, czyli odpowiada aż 3 plastikowym butelkom szamponu o pojemności 250 ml. Od momentu powstania tego rewolucyjnego produktu, do października 2021 roku, firma sprzedała ponad 57,6 miliona szamponów na całym świecie, oszczędzając tym samym 167,5 miliona plastikowych butelek.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDo OSP Wołomin trafiły dary z Galerii Wołomin
Następny artykułDiane Kruger “czuła się jak mięso”. Opowiedziała o przesłuchaniu do “Troi”