A A+ A++

PKN Orlen pozostanie sponsorem tytularnym zespołu Alfa Romeo w przyszłorocznych mistrzostwach Formuły 1, nowej erze technicznej w królowej sportów motorowych.

– Alfa Romeo Racing Orlen będzie kontynuowała jedną z najbardziej wyjątkowych relacji w świecie Formuły 1. Polski gigant i PKN Orlen przedłużają swoją współpracę z Alfą Romeo na trzeci kolejny rok – poinformował zespół.

– Mimo że sezon 2021 się jeszcze nie skończył, to chciałbym się z Wami podzielić informacją na temat kontynuacji współpracy PKN Orlen i mojej z Alfą Romeo Racing Orlen – powiedział Robert Kubica, kierowca rezerwowy i testowy Alfy Romeo. – Bardzo się cieszę, że razem będziemy reprezentować nadal Polskę w królowej motorsportu.

– Oczywiście przyszłoroczny sezon będzie obfitował w wiele wyzwań, ale mam nadzieję, że też w wiele ciekawych wyścigów i dużo emocji. Do zobaczenia na torze i trzymajcie za nas kciuki.

– Jako sponsor tytularny Alfa Romeo Racing Orlen i Roberta Kubicy z sukcesem budujemy platformę dla działań marketingowych i naszego biznesu za granicą. Potwierdzają to wyniki mediowe globalnych transmisji F1 w TV: 400 mln widzów i 550 mln zł ekwiwalentu marki Orlen – przekazał prezes firmy, Daniel Obajtek.

W przyszłym roku kierowcami wyścigowymi zespołu będą Valtteri Bottas i Guanyu Zhou. Kubica nadal będzie pełnił rolę rezerwowego. W sezonie 2022 Robert Kubica weźmie udział w czterech sesjach treningowych oraz w testach przedsezonowych.

Marka Orlen nadal będzie eksponowana na sekcjach bocznych bolidów Alfy Romeo, tylnym i przednim skrzydle, obręczy halo i lusterkach. Będzie także widoczna na kombinezonach – na klatce piersiowej i plecach oraz w trzech miejscach na kaskach kierowców. Logo znajdzie się również na odzieży mechaników i personelu zespołu, a także na transporterach, we wnętrzu garażu i motorhome.

– Cieszymy się, że możemy przedłużyć udaną współpracę z PKN Orlen – przekazał szef zespołu, Frederic Vasseur. – Orlen to marka natychmiast rozpoznawalna na ogromnym i rozwijającym się rynku, która okazała się lojalnym wsparciem dla zespołu. Jej obecność podkreśla i wzmacnia naszą determinację, aby być jednym z najbardziej atrakcyjnych zespołów w sporcie dla globalnych firm. Co najważniejsze, łączy nas zobowiązanie do ciągłego doskonalenia się, zarówno na torze, jak oraz w biznesie i jesteśmy zdeterminowani, aby wspólnie się rozwijać. Ich kampania promocyjna była najwyższej klasy, docierając do fanów w całej Europie i zwiększając dostęp do zespołu i świata Formuły 1. Nie możemy doczekać się, aby odsłonić kolejne etapy tego programu.

Obecnie dla ekipy z Hinwil jeżdżą Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi. Na dwa wyścigi przed końcem sezonu zespół zajmuje przedostatnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów.

Kubica w przyszłym roku prawdopodobnie będzie też kontynuował starty w jednej z serii wyścigów wytrzymałościowych, w kategorii LMP2.

 

akcje

komentarze

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrzy ul. Norwida niszczą zieleń. KZB umywa ręce, a Straż Miejska jest bezradna
Następny artykułOficjalnie: Orlen i Kubica zostają z Alfą Romeo na sezon 2022