Najlepszy czas uzyskał Ferdinand Habsburg (1:48.089) z RealTeam by WRT. Drugi był jego kolega z zespołu Rene Rast (1:48.372), a trzeci William Owen z United Autosports (1:48.572). Trójka kierowców okazała się szybsza od zawodników klasy Hypercar.
Najszybszy z zespołów Hypercar okazało się Alpine, a dokładnie Matthieu Vaxivire. Za nim uplasował się Brendon Hartley z Toyoty i Oliver Pla z Glickenhaus Racing.
Prema Orlen Team zajęło piątą pozycję w klasie LMP2. Najszybszy czas z trójki kierowców wykonał Lorenzo Colombo. Polski zespół LMP2 Inter Europol Competition zakończył sesję na trzynastej pozycji. Za kółkiem znalazł się Alex Brundle.
W klasie LM GTE Pro ponownie najszybsze okazało się Porsche a dokładnie Michael Christensen. Tym razem drugą lokatę objął Tommy Milner z Corvette Racing. Trzeci był znowu reprezentant ekipy ze Stuttgartu Gianmaria Bruni.
GTE Am należało do Dempsey – Proton Racing, które zajęło pierwszą i drugą lokatę. Dwa samochody podzielił Matteo Cairoli z Team Project 1.
Wyniki – Testy (Drugi dzień)
Klasa Hypercar
1. Alpine Elf Team (Matthieu Vaxiviere) 1:48.707
2. Toyota Gazoo Racing (Brendon Hartley) 1:49.101
3. Gliceknhaus Racing (Oliver Pla) 1:49.159
4. Toyota Gazoo Racing (Mike Conway) 1:49.549
Klasa LMP2
1. RealTeam by WRT (Ferdinand Habsburg) 1:48.089
2. WRT (Rene Rast) 1:48.372
3. United Autosports USA (William Owen) 1:48.572
4. Team Penske (Dane Cameron) 1:48.751
5. Prema Orlen Team (Lorenzo Colombo) 1:48.984
…
13. Inter Europol Competition (Alex Brundle) 1:49.511
Klasa LM GTE Pro
1. Porsche GT Team (Michael Christensen) 1:55.315
2. Corvette Racing (Tommy Milner) 1:56.409
3. Porsche GT Team (Gianmaria Bruni) 1:56.697
4. AF Corse (Alessandro Pier Guidi) 1:56.871
5. AF Corse (Anotnio Fuoco) 1:57.197
Klasa LM GTE Am
1. Dempsey – Proton Racing (Sebastian Priaulx) 1:57.573
2. Team Project 1 (Matteo Cairoli) 1:57.573
3. Dempsey – Proton Racing (Juien Andlauer) 1:57.615
4. Team Project 1 (Ben Barnicoat) 1:57.798
5. Iron Lynx (Giancarlo Fisichella) 1:58.148
akcje
komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS