A A+ A++

Silnik motocykli KTM 690 Enduro R i 690 SMC R pozostał praktycznie bez zmian. Jednocylindrowa jednostka o pojemności 693 cm3 nadal generuje maksymalną moc 75 KM i maksymalny moment obrotowy 73,5 Nm. Normę Euro 5 udało się spełnić dzięki nowemu katalizatorowi. Co ważne – oba modele mogą mieć moc zdławioną tak, aby spełnić wymagania dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.

Bardziej offroadowo nastawiony KTM 690 Enduro R otrzymał zawieszenie WP Xplor zaczerpnięte z bardziej wyczynowych maszyn austriackiego producenta. Kilka zmian objęło elektronikę tego motocykla – m.in. kontrolę trakcji, ale też ABS. Jest to system typu cornering, czyli uwzględniający pochylenie motocykla w zakręcie. Do tego w trybie “street” ABS działa na obu kołach, natomiast przy ustawieniu “offroad” jest on wyłączany z tyłu, aby umożliwić uślizg na luźnej nawierzchni. Dzięki nowej opcji można łatwo wyłączyć ABS, a przy tym sam system został dopracowany tak, aby lepiej dawkować siłę hamowania.

KTM 690 SMC R też otrzymał dopracowany cornering ABS i ulepszone hamulce Brembo. W tym modelu przeznaczonym głównie do jazdy po asfalcie i torach wyścigowych elektronika została ustawiona właśnie pod kątem takiej nawierzchni i ABS otrzymał też tryb “supermoto”. Nieco dopracowano też zawieszenie WP Apex.

W obu przypadkach kosmetyczne zmiany dotknęły też wyglądu i ergonomii motocykli KTM-a, a całość uzupełniają nowe barwy, po których będzie można rozpoznać, że ma się do czynienia z motocyklem na rok 2021.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWatykan: Rola kard. Dziwisza w sprawie McCarricka sprowadzała się jedynie do przekazania listu
Następny artykułRumia świętowała 102. rocznicę odzyskania niepodległości przez Polskę