A A+ A++

Motocykl z silnikiem 125 cm3 nie musi oznaczać małej maszyny z wyglądem, który od razu zdradza, jaki ma napęd. Na rynku nie brakuje takich jednośladów, które prezencją, ale też rozwiązaniami technicznymi nie odbiegają tak bardzo od większych motocykli. Wśród miejskich nakedów znaleźć można np. model KTM 125 Duke.

Podobnie jak cała linia o nazwie Duke, jest to naked, który wygląda nowocześnie i agresywnie. Zadbano o to, aby z jednocylindrowego czterosuwowego silnika o pojemności 125 cm3 wycisnąć wszystko, co tylko się da w granicach prawa jazdy kategorii A1, a więc w Polsce też możliwości jazdy przez posiadaczy uprawnień kategorii B. Oznacza to moc równą 11 kW, czyli 15 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 12 Nm, a napęd przekazywany jest za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni biegów – jak w większych i mocniejszych modelach. Zbiornik paliwa ma pojemność 13,4 l, co nawet przy nieco większym zużyciu niż deklarowane przez producenta 2,42 l/100 km zapewnia spory zasięg.

Jeśli chodzi o zawieszenie to KTM 125 Duke z przodu ma widelec upside-down, natomiast z tyłu amortyzator z progresywną sprężyną 150 mm i możliwością regulacji naprężenia wstępnego, dzięki czemu można dostosować motocykl do tego, czy podróżuje się samemu, z pasażerem, czy może z bagażem. KTM 125 Duke ma hamulce tarczowe zarówno z przodu (300 mm), jak i z tyłu (230 mm). Wyposażony jest też w system ABS. Motocykl waży 139 kg, a siedzisko znajduje się na wysokości 830 mm.

KTM 125 Duke kosztuje 19 900 zł. Oferowane jest też do niego sporo akcesoriów, jak np. wydech przygotowany przez firmę Akrapovic.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTrybunał Konstytucyjny w roli marionetki rządzących
Następny artykułBędzie nowy stadion lekkoatletyczny