A A+ A++

Kolejna sprawa wygrana przez europosła Krzysztofa Brejzę. Chodziło o tzw. kampanię żarówkową sprzed dwóch lat, w której użyto zmanipulowanych treści godzących w UE.

W lutym 2022 r., gdy Rosja zaatakowała Ukrainę, w Polsce rozpoczęła się kampania reklamowa wymierzona w Unię Europejską. Jak grzyby po deszczu pojawiały się wielkie billboardy z treścią, która zalała też internet oraz publiczne media. “Opłata klimatyczna Unii Europejskiej to aż 60 proc. kosztów produkcji energii. Polityka klimatyczna UE = droga energia, wysokie ceny” – głosiły napisy na materiałach finansowanych przez spółki skarbu państwa.

W ten sposób rządzące PiS tłumaczyło się Polakom z podwyżek cen energii, które stały się powodem upadku wielu firm, głównie w sektorze MŚP. Ten zmanipulowany przekaz nazwano kampanią żarówkową. Ówczesny senator Krzysztof Brejza na prośbę wyborców postanowił dokładnie sprawdzić, kto oraz ile za to płacił. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTurniej Dzikich Drużyn. Kto wypadł najlepiej? [FOTO]
Następny artykułWeekend we Włoszech i inne prezenty dla zakochanych w CH Galardia