A A+ A++

Jak jednocześnie się zareklamować i ocieplić wizerunek kryptowalut? Perfekcyjną odpowiedzią na to pytanie wydaje się reklama giełdy kryptowalut FTX, którą wyemitowano podczas Super Bowl. Nie jest ona bynajmniej wyjątkowa jedynie ze względu na fakt rozpowszechniania krypto, sporą rolę gra tutaj pomysł.

W sieci raczej panuje przekonanie o tym, że kryptowaluty to nic innego, jak nadmuchiwana bańka, która kiedyś wybuchnie i wszyscy o niej zapomną. FTX postanowiło wykorzystać tę tendencję.

Noo.. nie wydaje mi się. I nigdy się nie mylę w takich sprawach. Nigdy.

Nie mogliśmy podać [Davidowi – dop. red] jego kwestii na tacy. Musiał je rozumieć. Tak na marginesie, to zadziałało. Nadal pamięta swój japoński, więc jeśli kiedykolwiek znajdzie się w Japonii w sali posiedzeń zarządu, powinien sobie poradzić.

Musimy zrozumieć podejście ludzi – oznacza to przyjęcie sceptycyzmu. Wiele osób, które teraz są największymi zwolennikami kryptowalut, kiedyś miało co do nich spore zastrzeżenia.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMedycyna 2.0
Następny artykułPolicjanci i pracownicy WORD rozdawali przechodniom odblaski