Sprzedaż gry “The Medium” osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry, która zadebiutowała zaledwie dzień wcześniej. – Zgodnie z szacunkami spółki sprzedaż gry „The Medium” osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry – informuje Bloober Team w komunikacie.
„The Medium”, największa produkcja w historii Bloober Team, zadebiutowała w czwartek na konsolach Xbox X|S oraz PC w cenie 49,99 EUR/USD. Ponadto gra jest dostępna w ramach abonamentu Xbox Game Pass Ultimate. Pierwsze oceny recenzentów podkreślały, że mamy do czynienia z najlepszą grą w historii spółki.
Czytaj także: Gorąca zima w branży gier. Najciekawsze premiery
Zarząd Bloober Team poinformował także o przedłużeniu przeglądu opcji strategicznych do końca marca 2021 roku. – Na obecnym etapie nie zostały jeszcze podjęte żadne finalne decyzje – zaznaczyła spółka.
W sierpniu zeszłego roku spółka wybrała doradców do obsługi transakcji fuzji lub przejęcia – Juno Capital Partners oraz Trigon Investment Banking. Był to element przeglądu opcji strategicznych. Studio poinformowało, że rozważa różne możliwości rozwoju, w szczególności pozyskanie międzynarodowego partnera strategicznego lub finansowego, albo dokonanie transakcji o innej strukturze.
Na zamknięciu piątkowych notowań akcje Boober Tea … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS