A A+ A++

  • Zielone torowisko, brak pantografów, węższe pasy dla aut — takie plany wobec Alei Trzech Wieszczów jeszcze w ubiegłym roku snuły władze Krakowa
  • Poprowadzenia linii tramwajowej, która mogłaby odciążyć zatłoczony odcinek drugiej obwodnicy między Nowym Kleparzem a placem Inwalidów, domagali się mieszkańcy i aktywiści.
  • Miasto już pod koniec 2020 r. zamówiło wielowariantową koncepcję budowy nowego łącznika tramwajowego na al. Słowackiego. Na ten cel w budżecie miasta zarezerwowano 975 tys. zł, ostatecznie wykonawcy wypłacono 595 tys. zł
  • Przedstawione przez inżynierów pomysły nie wszystkim się jednak spodobały, bo zakładały poprowadzenie linii tramwajowej kosztem istniejącego pasa zieleni, a nie pasów jezdni. Swoje niezadowolenie z takiego rozwiązania mieszkańcy wyrazili w trwających do grudnia konsultacjach społecznych
  • “Z uwagi na liczne protesty mieszkańców miasto ostatecznie zdecydowało o rezygnacji z dalszych prac nad koncepcją uzupełnienia linii tramwajowej na odcinku między Nowym Kleparzem a … czytaj dalej
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRuszyły zapisy do projektu „Trenuj z wojskiem w ferie”
Następny artykułLista zakażeń koronawirusem w powiatach Wielkopolski (29 grudnia 2022)