A A+ A++

W tegorocznej edycji projektu Polskie Marki Turystyczne zgłoszono 27 propozycji. Szesnaście z nich uzyskało ponad 50 punktów. Ostatecznie Kapituła przyznała trzy nowe tytuły, a jeden z nich trafił do Krainy Górnej Odry.

Projekt Polskie Marki Turystyczne powiększył się o nowych członków. We wtorek (28.02.) prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke i wiceminister sportu i turystyki Piotr Borys wręczyli dyplomy kolejnym laureatom.

– W trzecim naborze do rodziny PMT dołączyli: Sopot, Roztocze i Kraina Górnej Odry. Kapituła spośród nadesłanych zgłoszeń wybrała te, które miały pomysł na markę, strategię jej komunikowania i umiejętność współpracy z interesariuszami – podkreśla Polska Organizacja Turystyczna.

Ideą projektu Polskie Marki Turystyczne jest stworzenie katalogu najbardziej atrakcyjnych polskich regionów i szlaków turystycznych, które będą profesjonalnie zarządzane i promowane.

Kraina Górnej Odry na swoim fanpage’u podkreśla z kolei, że to spełnienie największego marzenia.

Poza KGO, tytułem Polskiej Marki Turystycznej wyróżniono także Sopot i Roztocze. Do członków poprzednich edycji należą: Beskidy, Kraina Lessowych Wąwozów, Lublin, Śląsk Cieszyński, Toruń, Poznań, Łódź, EnoTarnowskie i Jura Krakowsko-Częstochowska.

fot. pot.gov.pl

fot. pot.gov.pl

fot. pot.gov.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLaptopowy niewypał PiS w prokuraturze, a tysiące nowych urządzeń w magazynach ministerstwa. „Chyba nikt nie ma pomysłu, co z tym zrobić”
Następny artykułPotrącił matkę z wózkiem, w którym było 9-miesięczne dziecko. Był pijany