W Starachowicach od 2017 roku funkcjonuje System Zgłaszania Obywatelskich Potrzeb „Naprawmy Starachowice”. Od początku działalności aplikacji, mieszkańcy wykonali 1156 zgłoszeń. W trakcie realizacji jest 57.
Przy dokonywaniu zgłoszenia system poprosi o parametry: datę, godzinę, rodzaj problemu. Do wyboru są zdarzenia: drogowe, dewastacja, sprzątanie terenów zielonych, odśnieżanie, zieleń wysoka, oświetlenie uliczne, koszenie traw, plac zabaw, kosze uliczne oznakowanie drogowe bądź inne. Ponadto zgłaszający proszony jest o nadanie priorytetu dla wykonania zadania: niski, średni, wysoki. W kolejnej sekcji trzeba dokonać opisu, określić lokalizację oraz podać swoje dane kontaktowe. Pomocne będzie też dodanie zdjęć.
LINK do systemu [kliknij]
Zgłoszona za pośrednictwem aplikacji interwencja trafia do osoby odpowiedzialnej za administrowanie systemem – pracownika Referatu Gospodarki Komunalnej, Dróg i Ochrony Środowiska. Następnie wymieniony pracownik przekazuje zgłoszony problem do osób odpowiedzialnych merytorycznie za dane działanie. Dzięki tej formie komunikacji z mieszkańcami miasta skrócony zostaje czas oczekiwania na realizację interwencji i pozwala ona także uniknąć konieczności zgłaszania problemu osobiście lub telefonicznie.
Reklama
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS