A A+ A++

– Łańcuch wartości jest szerszym pojęciem niż łańcuch dostaw. Obejmuje, oprócz relacji z konsumentami, działania marketingowe, wizerunkowe, analityczne, współpracę ze środowiskiem samorządowym czy organizacji pozarządowych. Oznacza to zatem szeroki zakres oddziaływania firmy – wyjaśniała dr Agnieszka Sznyk, prezeska Instytutu Innowacji i Odpowiedzialnego Rozwoju INNOWO. Małgorzata Dobies-Turulska – prezeska IKEA Industry Polska podkreśliła, że kluczowy w tworzeniu wartości jest sposób, w jaki się produkuje i dystrybuuje surowce i końcowe produkty, co wynika z konkretnych polityk i strategii np. dotyczących cyrkularności. A z tym wiążą się konkretne wyzwania, potrzeby innowacyjne, a zatem i koszty.

– To, z czym się dzisiaj borykamy, to kwestia standaryzacji oraz zagrożenia, jakie widzimy np. związane z certyfikacją drewna FSC (red.: Forest Stewardship Council – gwarantujący, że materiał pochodz … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł18-latka zaginęła niecałe dwa tygodnie temu. Odnaleziono jej zwłoki w Wiśle
Następny artykułPrzed wyborami chcą przyśpieszać budowę S19