A A+ A++
fot. Firmbee/ Pixabay

Jesteśmy też coraz bardziej świadomi jako konsumenci, zaznacza Miejski Rzecznik Konsumentów:

Przekonuje Wojciech Krogulec – miejski rzecznik konsumentów w Częstochowie, i dodaje – im więcej zakupów robimy online tym więcej spraw trafia do jego biura. To często przykłady nieuczciwej działalności przedsiębiorców i problemy z dochodzeniem konsumenckich praw, w tym reklamowania zakupów:

Na okoliczność Światowego Dnia Konsumenta, pytaliśmy też czy pandemia wpłynęła na życie konsumenckie wśród częstochowian? Czy staliśmy się oszczędniejsi i faktycznie kupujemy mniej?

Rozmawialiśmy z Wojciechem Krogulcem, miejskim rzecznikiem konsumentów, który zachęca by dobrze przeanalizować nasze zakupy w internecie jeszcze przed ich finalizacją i dokonaniem wpłaty.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSukces uczniów 2 LO
Następny artykułLil Nas X promuje “szatańskie” buty z ludzką krwią. Nike złożył pozew