Jesteśmy też coraz bardziej świadomi jako konsumenci, zaznacza Miejski Rzecznik Konsumentów:
Przekonuje Wojciech Krogulec – miejski rzecznik konsumentów w Częstochowie, i dodaje – im więcej zakupów robimy online tym więcej spraw trafia do jego biura. To często przykłady nieuczciwej działalności przedsiębiorców i problemy z dochodzeniem konsumenckich praw, w tym reklamowania zakupów:
Na okoliczność Światowego Dnia Konsumenta, pytaliśmy też czy pandemia wpłynęła na życie konsumenckie wśród częstochowian? Czy staliśmy się oszczędniejsi i faktycznie kupujemy mniej?
Rozmawialiśmy z Wojciechem Krogulcem, miejskim rzecznikiem konsumentów, który zachęca by dobrze przeanalizować nasze zakupy w internecie jeszcze przed ich finalizacją i dokonaniem wpłaty.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS