W Urzędzie Dzielnicy Białołęka wykryto osobę zakażoną koronawirusem. Wprowadzono ograniczenia, które wynikają z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa i wypełnienia wytycznych sanitarnych. Są to m.in. ograniczanie liczby klientów przebywających w siedzibie urzędu, obowiązek dezynfekcji rąk, zakrywania ust i nosa itp. Bezpośrednia obsługa klientów w poniedziałki jest realizowana w godzinach 8.00-16.00.
Obsługa klienta – zmiany w Wydziale Obsługi Mieszkańców
Obsługa klienta prowadzona jest we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd.
Wejście do Wydziału Obsługi Mieszkańców (w tym punktu podawczego) jest możliwe wyłącznie klatką C (narożne wejście od strony ul. Produkcyjnej). Sprawy realizowane przez Wydział Obsługi Mieszkańców: architektura, urbanistyka, gospodarka nieruchomościami i gruntami, świadczenia rodzinne, odpady komunalne, infrastruktura i ochrona środowiska, sprawy lokalowe, karta dużej rodziny i karta warszawiaka są realizowane bez konieczności zapisywania się.
Mieszkańcy chcący złożyć dokumenty będą wpuszczani do urzędu pojedynczo, po zwolnieniu się miejsca przy stanowisku. Osoby oczekujące na zewnątrz są proszone o zachowanie bezpiecznego odstępu od siebie (1,5 metra). Prosimy o stosowanie się do instrukcji przekazywanych przez pracowników.
Meldunki, dowody osobiste, prawa jazdy, rejestracja pojazdów
Bez zmian pozostaje wejście główne do ratusza, przeznaczone dla osób chcących załatwić sprawę w Delegaturze Biura Administracji i Spraw Obywatelskich lub dokonać płatności w opłatomacie i w kasie urzędu (kasy działają normalnie, przyjmowane są wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi).
Uwaga!
W związku z sytuacją epidemiczną i decyzjami Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w m.st. Warszawie, obejmującymi kwarantanną pracowników Działu Rejestracji Pojazdów Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Dzielnicy Białołęka od poniedziałku 15 lutego 2021 r. do poniedziałku 22 lutego 2021 r. sprawy związane z rejestracją pojazdów nie będą realizowane.
Zawiadomienia o zbyciu lub nabyciu pojazdu można składać na Biurze Podawczym Urzędu (wejście C), elektronicznie przez ePUAP lub drogą pocztową na adres ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa.
Sprawy realizowane przez Delegaturę BAiSO w holu ratusza (wejście główne): meldunki, dowody osobiste, prawa jazdy, rejestracja pojazdów są załatwiane wyłącznie po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie dzwoniąc na następujące numery infolinii: 22 44 38 353, 22 44 38 358, 22 32 54 240 lub przez system rezerwacji internetowych (rezerwacje.um.warszawa.pl).
Jakich spraw nie załatwimy w urzędzie?
Do odwołania nie są udzielane bezpłatne porady prawne. Odwołane zostają wszystkie dyżury organizowane zwyczajowo na terenie urzędu (Radnych, Rady Seniorów, Dzielnicowej Komisji Dialogu Społecznego, itp.).
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS