A A+ A++

W Urzędzie Dzielnicy Białołęka wykryto osobę zakażoną koronawirusem. Wprowadzono ograniczenia, które wynikają z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa i wypełnienia wytycznych sanitarnych. Są to m.in. ograniczanie liczby klientów przebywających w siedzibie urzędu, obowiązek dezynfekcji rąk, zakrywania ust i nosa itp. Bezpośrednia obsługa klientów w poniedziałki jest realizowana w godzinach 8.00-16.00.

Fot. Pexels

Obsługa klienta – zmiany w Wydziale Obsługi Mieszkańców

Obsługa klienta prowadzona jest we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd.

Wejście do Wydziału Obsługi Mieszkańców (w tym punktu podawczego) jest możliwe wyłącznie klatką C (narożne wejście od strony ul. Produkcyjnej). Sprawy realizowane przez Wydział Obsługi Mieszkańców: architektura, urbanistyka, gospodarka nieruchomościami i gruntami, świadczenia rodzinne, odpady komunalne, infrastruktura i ochrona środowiska, sprawy lokalowe, karta dużej rodziny i karta warszawiaka są realizowane bez konieczności zapisywania się.

Mieszkańcy chcący złożyć dokumenty będą wpuszczani do urzędu pojedynczo, po zwolnieniu się miejsca przy stanowisku. Osoby oczekujące na zewnątrz są proszone o zachowanie bezpiecznego odstępu od siebie (1,5 metra). Prosimy o stosowanie się do instrukcji przekazywanych przez pracowników.

Meldunki, dowody osobiste, prawa jazdy, rejestracja pojazdów

Bez zmian pozostaje wejście główne do ratusza, przeznaczone dla osób chcących załatwić sprawę w Delegaturze Biura Administracji i Spraw Obywatelskich lub dokonać płatności w opłatomacie i w kasie urzędu (kasy działają normalnie, przyjmowane są wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi).

Uwaga!

W związku z sytuacją epidemiczną i decyzjami Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w m.st. Warszawie, obejmującymi kwarantanną pracowników Działu Rejestracji Pojazdów Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Dzielnicy Białołęka od poniedziałku 15 lutego 2021 r. do poniedziałku 22 lutego 2021 r. sprawy związane z rejestracją pojazdów nie będą realizowane.

Zawiadomienia o zbyciu lub nabyciu pojazdu można składać na Biurze Podawczym Urzędu (wejście C), elektronicznie przez ePUAP lub drogą pocztową na adres ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa.

Sprawy realizowane przez Delegaturę BAiSO w holu ratusza (wejście główne): meldunki, dowody osobiste, prawa jazdy, rejestracja pojazdów są załatwiane wyłącznie po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie dzwoniąc na następujące numery infolinii: 22 44 38 353, 22 44 38 358, 22 32 54 240 lub przez system rezerwacji internetowych (rezerwacje.um.warszawa.pl).

Jakich spraw nie załatwimy w urzędzie?

Do odwołania nie są udzielane bezpłatne porady prawne. Odwołane zostają wszystkie dyżury organizowane zwyczajowo na terenie urzędu (Radnych, Rady Seniorów, Dzielnicowej Komisji Dialogu Społecznego, itp.).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLiga Mistrzów. Tradycja i nowobogaccy. RB Lipsk zmierzy kryzys Liverpoolu
Następny artykułLudzie są dobrzy. Albo i nie