Zawieszenie biletu lub zwrot środków możliwy będzie po przesłaniu na adres e-mail: [email protected] wypełnionego i podpisanego wniosku (dostępny jest na www.ztm.rzeszow.pl).
Złożenie wniosku możliwe jest jedynie w formie elektronicznej. – W przypadku osób, które już wcześniej kontaktowały się z nami w sprawie zawieszenia biletu lub zwrotu części środków, informujemy, że konieczne jest złożenie ponownie wniosku na formularzu dostępnym na naszej stronie – informuje Magdalena Grodzka z Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie.
– Wnioski będą systematycznie rozpatrywane przez naszych pracowników. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, jeśli czas rozpatrzenia reklamacji będzie wydłużony – dodaje Magdalena Grodzka.
Koronawirus. Legitymacje studenckie zachowują ważność
W związku z przedłużeniem ważności elektronicznych legitymacji studenckich te legitymacje, których ważność została potwierdzona w pierwszym semestrze roku akademickiego 2019/2020, zachowują ważność do 31 maja br.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS