A A+ A++

-“Doszły mnie słuchy, że w elbląskim Kauflandzie oraz Lidlu klienci, aby wejść do sklepu, zmuszeni są do korzystania z wózka na zakupy. Osoby, które bez wózka nie mogą wejść na teren sklepu. Bardzo proszę o potwierdzenie tej informacji, bo nie wiem czy jest ona prawdziwa. W końcu mamy dziś 1 kwietnia” – poinformował dziś Miejski Rzecznik Konsumetów.

 

Elblążanie potwierdzili rzecznikowi konsumentów, że do takich sytuacji dochodzi:

-“Informacja prawdziwa odnośnie sklepu Kaufland. Nie można wejść ze swoją torba na zakupy tylko można wejść z ich wózkiem, brak koszyków. Taki stan rzeczy jest w kauflandzie już od paru dni”

 

– “Jest niestety prawdziwa”

Oczywiście że prawda jak odmówiłam brania wózka to pan ochroniarz mnie do sklepu nie wpuścił

To tylko niektóre komentarze mieszkańców Elbląga, do sprawy odniósł się Miejski Rzecznik Praw Konsumentów:

-“Bardzo dziękuję szanownym grupowiczom za informacje. Dopiero dziś otrzymałem telefony niezadowolonych konsumentów z wprowadzonego przez te sklepy rozwiązania. Jako, że żaden z nich nie znajduje się w bezpośrednim pobliżu mojego miejsca zamieszkania, to nie miałem okazji sprawdzić naocznie. Nakaz ten, abstrahując zupełnie od jego oceny społecznej, wydaje się być kompletnie pozbawiony podstawy prawnej. Nie ma bowiem przepisu powszechnie obowiązującego, za pomocą którego sprzedawca mógłby nakazać klientowi zachowanie tego typu.”

– wyjaśnia Paweł Rodziewicz, Miejski Rzecznik Konsumentów.

Łukasz Nosarzewski

 

www.expresselblag.pl | wiadomości i informacje z Elbląga | dodaj portal do ulubionych

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZderzenie radiowozu z osobowym daewoo na ul. Piłsudskiego
Następny artykuł5 kolejnych przypadków zakażenia koronawirusem