Odpowiedzialne firmy powinny pomagać konsumentom podejmować świadome decyzje zakupowe w kontekście wpływu na środowisko i społeczeństwo. – Myślenie o zrównoważonym produkcie zaczynamy od jego projektowania. Na etapie tworzenia formuły myślimy, które składniki dobrać i skąd je czerpać. jak zaprojektować opakowanie, w jaki sposób transformować nasze procesy produkcyjne tak, żeby faktycznie minimalizować nasz impakt środowiskowy – mówi Adam Nitecki, Dyrektor Generalny Działu Produktów Konsumenckich L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Jak dodaje, ważne w zakresie zrównoważonego rozwoju są kwestie zarządzania procesami transportowymi. Ale nie tylko. Istotne jest także to, jak przebiega proces konsumpcji i to, co dzieje się z produktem po jego użyciu. Nowe wymagania w zakresie ochrony środowiska stawiają firmom klienci. Ważne stają się dla nich nie tylko działania w zakresie zrównow … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS