Złe nastroje wśród konsumentów potwierdzają różne badania rynku. W drugim kwartale wartość Barometru Consumer Finance (indeks dotyczy kredytów i pożyczek) spadła do 46 pkt z 60,7 pkt. Łącznie w pierwszym półroczu regres wyniesie prawie 26 pkt. Oznacza to największy spadek w historii badania.
– Obecna sytuacja jest na tyle nadzwyczajna, że wszystkie barometry i badania nie dość precyzyjnie mogą odzwierciedlać faktyczne oczekiwania i ich zmianę – mówi w rozmowie z MarketNews24 dr Przemysław Kwiecień, główny ekonomista XTB. – W kwietniu konsumenci mogli przewidywać, że w czerwcu będą pesymistyczni, ale sytuacja może się zmienić bardzo szybko. Bardzo ważna będzie reakcja konsumentów na otwarcie restaurac … czytaj dalej
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS