A A+ A++

Złe nastroje wśród konsumentów potwierdzają różne badania rynku. W drugim kwartale wartość Barometru Consumer Finance (indeks dotyczy kredytów i pożyczek) spadła do 46 pkt z 60,7 pkt. Łącznie w pierwszym półroczu regres wyniesie prawie 26 pkt. Oznacza to największy spadek w historii badania.

– Obecna sytuacja jest na tyle nadzwyczajna, że wszystkie barometry i badania nie dość precyzyjnie mogą odzwierciedlać faktyczne oczekiwania i ich zmianę – mówi w rozmowie z MarketNews24 dr Przemysław Kwiecień, główny ekonomista XTB. – W kwietniu konsumenci mogli przewidywać, że w czerwcu będą pesymistyczni, ale sytuacja może się zmienić bardzo szybko. Bardzo ważna będzie reakcja konsumentów na otwarcie restaurac … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMR: nie ma obowiązku używania jednorazowych sztućców w gastronomii
Następny artykułOkradli budowę A1. Policja odzyskała samochód i sprzęt