A A+ A++

Z danych Kantar Polska wynika, że świadomość klientów dynamicznie rośnie. – W ponad 60 proc. deklarują, że są bardzo wyczuleni, ciekawi, co firmy komunikują na temat swojego zaangażowania środowiskowego i społecznego. Za zainteresowaniem idzie nieufność. 65 proc. osób twierdzi, że wszystko, co firmy i marki robią, nie ma innego celu tylko komercyjny – zwracała uwagę Katarzyna Zalewska. Wspomniała również o polaryzacji społeczeństwa. Niespełna jedna trzeci … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHołownia uderza w Tuska: Zły pomysł
Następny artykułU Moniki Olejnik zdiagnozowano nowotwór. Wiadomo, czy pojawi się na wizji