Udział w Konkursie „Pracownik Roku” jest lepszy niż marketing. To okazja na zaprezentowanie firmy poprzez najlepszych pracowników. Pokaż, jak doceniać i nagradzać za pracę. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.
Jeśli Twoja firma się rozwija, dostarcza ważne usługi i produkty, zmienia otoczenie rynkowe i wspiera konsumentów to nie powinno zabraknąć Twojej marki i ludzi, którzy ją tworzą w Konkursie „Pracownik Roku”. Konkurs to okazja na pokazywanie firmy poprzez jej najlepszych ludzi, ekspertów, którym ufają odbiorcy i konsumenci. To dziś najsilniejszy trend w marketingu. Pokazuje, że budujemy solidne podstawy naszego biznesu, a ludzie będący nośnikami know-how są z nami i angażują się, by dawać w najlepsze efekty dla swoich klientów. W natłoku suchych informacji i sloganów marketingowych to ludziom – pasjonatom ufamy najbardziej.
Docenimy każdego ze zgłoszonych, a Ty spędzisz wraz nimi doskonały czas, który będzie okazją na pogłębienie wartościowych relacji i podziękowanie za ich wkład. Dołącz do nas, pokaż osobisty wymiar przedsiębiorczości, w której dobre relacje, zaufanie i profesjonalizm to podstawa. Dodatkowo pokażesz swoim aktualnym i przyszłym pracownikom, że potrafisz doceniać i nagradzać w sposób, który na długo zapada w pamięć – mówią organizatorzy wydarzenia Business Centre Club oraz 4 Business & People.
Patronat nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.
Konkurs “Pracownik Roku” – jak zostać ambasadorem doceniania?
Więcej o Konkursie na stronie: www.PracownikRoku.org
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS