– Ktoś mógłby powiedzieć: no proszę, kolejny konkurs dedykowany promowaniu przedsiębiorczości, ile można bawić się w powtarzalne formaty… Otóż nie, ta „zabawa” nie powinna się nigdy znudzić, ponieważ promowanie przedsiębiorczości coraz śmielej zaczyna być postrzegane jako element odpowiedzialności za dobrobyt zarówno najbliższego otoczenia, jak i — ostatecznie — kraju. Jest częścią nowocześnie pojmowanego patriotyzmu, nawet jeśli biznes nie jest przedsięwzięciem lokalnym. I nie ma znaczenia, jak bardzo zmienia się środowisko, w którym przychodzi budować własną firmę, znaczenie dzisiaj ma wiedza, jak korzystać z najnowszych technologii czy technologii jutra nawet przy tworzeniu biznesów, które z założenia nie muszą być „technologiczne” – mówi Paweł Zielewski, redaktor naczelny Forbes (Polska).
W ramach projektu fundacja przygotowała 10-etapową serię szkoleń eksperckich ze znanymi praktykami ze świata biznesu oraz wykładow … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS