BURMISTRZ MIASTA SZCZYTNO
OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA MIEJSKIEGO DOMU KULTURY W SZCZYTNIE
Osobą zatrudnioną na stanowisku Dyrektora Miejskiego Domu Kultury może być osoba, która spełnia następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
1) Obywatelstwo polskie
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) Wykształcenie wyższe,
4) Co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym w instytucji kultury,
5) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz brak toczącego się przeciwko kandydatowi postępowania karnego lub postępowania karno-skarbowego,
6) Brak orzeczonego wobec kandydata środka karnego w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
7) Przedstawienie autorskiego programu działania i rozwoju Miejskiego Domu Kultury w Szczytnie z uwzględnieniem możliwości pozyskania środków zewnętrznych,
8) Nieposzlakowana opinia,
9) Znajomość problematyki będącej przedmiotem działalności instytucji kultury,
10) Doświadczenie w pracy z grupami młodzieżowymi, artystycznymi oraz innymi środowiskami twórczymi.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Preferowane wykształcenie o kierunku artystycznym, kulturoznawstwo, menadżerskim z zakresu zarządzania, animacja kultury.
2) Znajomość prawa regulującego funkcjonowanie samorządowych instytucji kultury:
– ustawy z dnia 25 października 1991r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
– ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
– ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych,
– ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
– ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
– ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy,
-ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych,
-rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
– regulaminu organizacyjnego i statutu Miejskiego Domu Kultury w Szczytnie (dostępnych na stronie mdk.bip.um.szczytno.pl).
3) Predyspozycje osobowościowe:
– umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników (mile widziane kwalifikacje w dziedzinie zarządzania),
– umiejętność sprawnego podejmowania decyzji,
– kreatywność,
– odpowiedzialność, rzetelność,
– dyspozycyjność, zaangażowanie i wykazywanie inicjatywy w pracy,
– wysoka kultura osobista,
– komunikatywność,
– predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
– bieżące zarządzanie i kierowanie pracą Miejskiego Domu Kultury,
– kierowanie pracą i bieżąca działalnością Miejskiego Domu Kultury,
– realizacja zadań określonych w statucie Miejskiego Domu Kultury w Szczytnie,
– współpraca z innymi instytucjami kultury, jednostkami samorządowymi, organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorcami działającymi na terenie Miasta Szczytno oraz na rzecz jego mieszkańców,
– podejmowanie działań mających na celu promocję i upowszechnianie kultury,
– organizowanie i prowadzenie przedsięwzięć związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną,
– reprezentowanie Miejskiego Domu Kultury na zewnątrz,
– prowadzenie polityki kadrowej oraz wykonywanie zadań pracodawcy w stosunku do pracowników zatrudnionych w Miejskim Domu Kultury,
– wydawanie wewnętrznych aktów prawnych regulujących działalność jednostki,
– udzielanie upoważnień i pełnomocnictw do działania w imieniu Dyrektora,
– gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na działalność Miejskiego Domu Kultury oraz jego mieniem,
– ustalanie rocznego planu rzeczowego i finansowego Miejskiego Domu Kultury oraz opracowywanie sprawozdań określonych odrębnymi przepisami,
– podejmowanie działań w celu poszukiwania i pozyskiwania pozabudżetowych środków i innych źródeł finansowych na działalność statutową Miejskiego Domu Kultury,
– realizacja zadań inwestycyjnych związanych z modernizacją budynku należącego do Miejskiego Domu Kultury,
– wykonywanie innych zadań i czynności wymaganych obowiązującymi przepisami prawa,
– podejmowanie innych działań w celu zaspokajania potrzeb mieszkańców w zakresie realizacji zadań statutowych Miejskiego Domu Kultury,
– wykonywanie innych poleceń służbowych organizatora.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
– zatrudnienie na podstawie powołania na czas określony – 3 lata
– praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
– częste kontakty z klientami zewnętrznymi,
– miejsce wykonywania pracy: Miejski Dom Kultury, adres: ul. Polska 12,
12-100 Szczytno oraz teren całego kraju;
– praca wymagająca poruszania się na terenie budynku oraz na terenie miasta i realizacji poleceń wyjazdu służbowego.
– praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
– obsługa komputera, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych,
– przewidywany termin zatrudnienia – 1 października 2024r.
5. Wymagane dokumenty:
1) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie własnoręcznie podpisany – (do pobrania na stronie bip.um.szczytno.pl).
2) Oświadczenia własnoręcznie podpisane (do pobrania na stronie bip.um.szczytno.pl):
a) Oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie.
b) Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych.
c) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
d) Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz brak toczącego się przeciwko kandydatowi postępowania karnego lub postępowania karno-skarbowego,
e) Oświadczenie brak orzeczonego wobec kandydata środka karnego w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
f) Oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i kwalifikacje zawodowe w tym świadectwa pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu (z uwzględnieniem ewentualnych okresów przebywania na urlopie bezpłatnym) oraz inne dokumenty stwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych.
5) Pisemny autorski program działania i rozwoju Miejskiego Domu Kultury w Szczytnie przy uwzględnieniu możliwości pozyskania środków zewnętrznych (maksymalnie 10 stron formatu A-4).
6. Dokumenty dodatkowe:
1) List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
2) Życiorys (CV).
3) Inne niezbędne dokumenty lub oświadczenia o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach, wykształceniu i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Szczytnie w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy konkursu na stanowisko Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Szczytnie” bądź przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Szczytnie, ul. H. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno z dopiskiem: „Dotyczy konkursu na stanowisko Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Szczytnie” w terminie do 19 sierpnia 2024r. /poniedziałek/.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Brak podpisu na oświadczeniach, kwestionariuszu osobowym, liście motywacyjnym będzie uznawany za brak spełnienia wymogów formalnych.
Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Szczytnie, na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Szczytnie oraz na stronie internetowej Miejskiego Domu Kultury.
Organizator zastrzega możliwość braku powołania na stanowisko Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Szczytnie kandydata wyłonionego w trakcie konkursu. Wybór kandydata nie gwarantuje automatycznego nawiązania stosunku pracy na podstawie powołania.
Burmistrz Miasta Szczytno
(-) Stefan Ochman
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i ich swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Szczytnie jest: Burmistrz Miasta Szczytno, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno. Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych pod adresem [email protected]. bądź w siedzibie administratora.
2. Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 c w celu związanym z przeprowadzanym procesem rekrutacji pracowników. zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.
3. W związku z przetwarzaniem danych o których mowa w pkt 2 Państwa dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
4.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 2, a następnie przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych. W przypadku zatrudnienia dokumenty aplikacyjne zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
5.W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania lub cofnięcia zgody.
6.W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Szczytnie Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
7.Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
8. Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie niezbędnych danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS