Zachęcamy Was do udziału w konkursie na komunikaty wpisujące się w ideę kampanii „Ja to Chrzanów”. Promocja miasta ma opierać się na przekornym obnażaniu minusów życia w wielkim mieście, pokazując Chrzanów jako alternatywę. To, czego Chrzanów potrzebuje, to pewność siebie. Słabe strony Chrzanowa to silne strony Chrzanowa. Pokażmy, że Chrzanów ma swój charakter, jest unikatowy, z poczuciem humoru i dystansem oraz że ma wiele innych zalet, dla których warto tu żyć.
Nie próbujemy udowodnić, że Chrzanów jest równie atrakcyjny co Kraków czy Katowice. Ma jednak dużo wartościowych cech i to o nich chcemy mówić.
Komunikat ma składać się z dwóch części – zdania zaczynającego się od “W niektórych miastach…” obrazującego ich wady, oraz stałej części zamykającej: “Ja to Chrzanów”.
ZASADY BUDOWY HASŁA:
Zdanie pierwsze ma formę pasywną, by uniknąć wskazania, którego miasta dotyczy negatywna cecha. Hasło “Ja to Chrzanów” identyfikuje nadawcę komunikatu jako chrzanowianina. Z drugiej jednak strony określenie to jest brzmieniowo blisko z potocznym “chrzanię to”, w znaczeniu “nie chcę tego”. W ten humorystyczny sposób chcemy pokazać wady życia w dużym mieście, a jednocześnie pokazać i uświadomić (także sobie) zalety miejsca, w którym mieszkamy.
PRZYKŁADY:
- W niektórych miastach spaceruje się po galeriach handlowych. Ja to Chrzanów.
- W niektórych miastach torebkę dobiera się do butów. Ja to Chrzanów.
Zwycięzca konkursu otrzyma całą linię gadżetów promocyjnych miasta, a pozostali Uczestnicy zostaną nagrodzeni wybranymi gadżetami. Wybrane hasła będą wykorzystywane w publikacjach i materiałach promocyjnych.
Propozycje haseł prosimy umieszczać w komentarzach pod wydarzeniem.
Liczymy na Waszą pomysłowość i kreatywność!!!
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS