Na rynku dyskontów pojawi się nowy gracz. Woolworth będzie stanowił konkurencję dla takich sklepów jak Pepco czy Action. Pierwszy sklep niemieckiej sieci zostanie otwarty 8 maja w Krakowie. W tym samym miesiącu firma planuje otworzyć kolejne placówki w innych miastach.
Firma poinformowała, że jeszcze maju planuje uruchomić sklep w Poznaniu i Warszawie. W komunikacie podano, że to na pewno nie jedyne otwarcie w 2023 r., ponieważ zarządzający marką Woolworth za realny uznają scenariusz wzrostu od 15 do 20 sklepów rocznie. W perspektywie średnioterminowej chcą w Europie stworzyć sieć 5 tys. sklepów. Na polski rynek ma przypaść znaczna część z tego planu, czyli 1 000 sklepów.
W lutym informowaliśmy o planach marki wejścia na polski rynek. Firma poszukiwała wtedy pracowników na liczne stanowiska w różnych miastach w kraju.
Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma produkty codziennego użytku. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep.
Woolworth rozpoczął działalność w 2010 r. od 158 domów towarowych. Obecnie posiada ponad 500 sklepów w Niemczech. Firma poinformowała, że obecnie nie ma planów przejścia do internetu i sprzedawania swoich produktów w sieci.
Od stycznia 2023 r. zmieniły się wskaźniki kadrowo-płacowe. Prezentujemy najważniejsze zmiany. I zachęcamy do pobrania pliku pdf. Pobierz e-book bezpłatnie lub kup za 20 zł.
Masz pytanie? Napisz na [email protected]
pap/bpl
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS