“Na roletach poprzyklejałem ściągi A4 z wszystkimi słówkami. Nauczyciel nie widział, jak spisywałem. No, bo przecież sprawdził wcześniej pokój (śmiech). I tak zadanie wykonałem bezbłędnie”, opowiadał uczeń Michał.
Dopilnowanie uczniów w czasie nauki zdalnej nie jest prostym zadaniem. Ale nowe rozwiązanie zaproponowane przez inżynierów z Rensselaer Polytechnic Institute (USA) ma zaradzić temu problemowi.
Opracowany przez nich system ma segregować uczniów pod kątem ich umiejętności. Następnie “najsłabsi” uczniowie, jako pierwsi odpowiadaliby na pytania, a ci, których średnia ocen jest najwyższa – pisaliby testy na samym końcu. System ma być w stanie samodzielnie dzielić uczniów, biorąc pod uwagę ich dotychczasowe oceny.
System został już przetestowany i okazało się, że zmniejszył ilość oszustw w czasie egzaminów jedynie do 2 proc. To satysfakcjonujący wynik, który ostatecznie zdecydował o wdrożeniu tego niecodziennego rozwiązania na całym kampusie Rensslaer.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS