A A+ A++

Aplikacja Lidl Plus została wprowadzona w 2019 r. Od tego czasu pobrano ją już ponad 50 mln razy. Lidl Plus działa jak cyfrowa karta klienta i po rejestracji zapewnia dostęp do broszur reklamowych, rabatów czy historii paragonów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zmiany w aplikacji Lidl Plus

Aby skorzystać z rabatów w aplikacji Lidl Plus, konieczne jest ręczne aktywowanie kuponów na ekranie głównym lub w zakładce “Kupony”. Jak jednak informuje “Lebensmittel Zeitung”, wprowadzono zmianę, dzięki której klienci Lidla nie będą już musieli samodzielnie aktywować kuponów w aplikacji.

Wielu klientów negatywnie oceniało fakt, że rabaty nie naliczały się automatycznie po zeskanowaniu karty przy kasie. Według serwisu, uciążliwa funkcjonalność aplikacji często prowadziła do pytań podczas płatności w kasie, co utrudniało cały proces.

Wygląda na to, że Lidl wysłuchał próśb klientów, ponieważ w Szwajcarii aplikacja została już przekonwertowana. Dostępny jest tam nowy dział: “Promocje Lidl Plus”. Jednak wcześniejsza kategoria kuponów pozostała nadal dostępna.

Nie wiadomo jeszcze, kiedy nowa funkcja zostanie wprowadzona w Polsce. Zwróciliśmy się z tym pytaniem do polskiego oddziału Lidla. Odpowiedź opublikujemy, gdy tylko ją dostaniemy.

Spór Lidla i Biedronki

Przypomnijmy, że Lidl i Biedronka rozpoczęły na początku tego roku wojnę cenową. Biedronka w smsach wysyłanych do klientów odnosiła się bezpośrednio do cen w Lidlu, podkreślając, w których miejscach jej oferta jest bardziej atrakcyjna od konkurenta.

Lidl nie pozostawał dłużny. Obie sieci handlowe zaczęły w pewnym momencie obniżać ceny produktów w ciągu dnia, by okazać się tańszymi od rywala. W końcu Lidl wystąpił do sądu o zabezpieczenie roszczeń przed wszczęciem postępowania przeciwko Biedronce. Zabezpieczenie dotyczyło hasła, którego portugalski dyskont używał na plakatach: “Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl”.

Efekt? Plakaty zaczął zajmować komornik. Biedronka zrezygnowała natomiast z używania nazwy Lidl w materiałach reklamowych, zastępując ją sformułowaniem “nasza droga konkurencja”.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMatura z języka polskiego. Nie wolno wnosić smartfonów, ale po sieci krążą zdjęcia arkuszy
Następny artykułWskoczyła w ażurową mini. Ale spójrzcie też na buty