Najpopularniejsza firma kurierska w Polsce, InPost, zdecydowała się na podniesienie cen swoich usług. Już od kwietnia klienci, zarówno prywatni, jak i biznesowi, będą zmuszeni zapłacić więcej nie tylko za nadanie przesyłki, ale też przyjazd kuriera. To jednak nie wszystko, bowiem firma zdecydowała się na wprowadzenie nowej usługi, która będzie się nazywać Smile.
Smile ma być nową usługą InPostu, oferującą specjalne warunki dostawy do paczkomatu. Dzięki niej, dokonując zakupu w jednym z wybranych sklepów, będziemy mogli otrzymać darmową dostawę do Paczkomatu. Warunkiem jej otrzymania jest złożenie zamówienia o wartości minimum 40 złotych. Tak samo jak podwyżka cen, pojawi się ona już 1 kwietnia.
W przypadku nowego cennika zaś, klienci mogą spodziewać się zwiększenia opłat na każdym gabarycie paczkowym. Od kwietnia, za paczki w gabarycie typu A (8×38×64 cm) będziemy zmuszeni zapłacić 12,99 zł, wysyłka gabarytu B (19×38 ×64 cm) wyniesie 13,99 zł, a największe paczki, tzw. gabaryt C (41×38×64 cm) będzie kosztować aż 15,49 zł.
Jak wynika z komunikatu podanego przez firmę InPost, podwyżka cen podyktowana jest przeprowadzeniem szeregu inwestycji, jakich firma dokonała w zeszłym roku. Zgodnie z informacjami, udało się jej rozwinąć sieć paczkomatów, a także otworzyć nową sortownię. Nie bez znaczenia na kwestię podwyżek wpłynęły takie czynniki jak pandemia i wzrot cen za prąd.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS