A A+ A++

W debatach uczestniczą m.in. eksperci public relations, dziennikarze, rzecznicy prasowi dużych firm krajowych i międzynarodowych, przedstawiciele stowarzyszeń i organizacji pozarządowych oraz eksperci ds. społecznej odpowiedzialności biznesu.

Uczestnicy Kongresu zastanawiają się m.in. nad tym, jak stworzyć efektywny fundraising – tak, by pracował również dla biznesu, jak powinny być prowadzone odpowiedzialne działania proekologiczne oraz jak branża PR powinna przygotować się na to, co niosą technologiczne i społeczne zmiany.

Podczas Kongresu Profesjonalistów PR, Polska Agencja Prasowa zaprezentuje wyniki badania, przeprowadzonego wśród dziennikarzy i wydawców. Celem ankiety było uzyskanie odpowiedzi na pytanie, jak powinna być skonstruowana i dystrybuowana informacja prasowa, aby była użyteczna i została wykorzystana przez media.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZaatakował kobietę na jej działce
Następny artykułNiesamowite, widowiskowe i… szalone. Niezrealizowane pomysły wielkich wizjonerów