W debatach uczestniczą m.in. eksperci public relations, dziennikarze, rzecznicy prasowi dużych firm krajowych i międzynarodowych, przedstawiciele stowarzyszeń i organizacji pozarządowych oraz eksperci ds. społecznej odpowiedzialności biznesu.
Uczestnicy Kongresu zastanawiają się m.in. nad tym, jak stworzyć efektywny fundraising – tak, by pracował również dla biznesu, jak powinny być prowadzone odpowiedzialne działania proekologiczne oraz jak branża PR powinna przygotować się na to, co niosą technologiczne i społeczne zmiany.
Podczas Kongresu Profesjonalistów PR, Polska Agencja Prasowa zaprezentuje wyniki badania, przeprowadzonego wśród dziennikarzy i wydawców. Celem ankiety było uzyskanie odpowiedzi na pytanie, jak powinna być skonstruowana i dystrybuowana informacja prasowa, aby była użyteczna i została wykorzystana przez media.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS