A A+ A++
Wiadomość gry dzisiaj, 14:35

Studio Larian wypuściło kolejny dziennik deweloperski dotyczący produkcji Baldur’s Gate 3. Tym razem skupia się on na relacjach, romansach i innych kwestiach interpersonalnych, jakie pojawią się w grze.

W SKRÓCIE

  1. W sieci pojawił się nowy dziennik deweloperski Baldur’s Gate III, w którym studio Larian opisuje, w jaki sposób mają wyglądać relacje w grze.
  2. Twórcy podkreślili, że ich nadrzędnym celem jest stworzenie jak najbardziej wiarygodnych interakcji między członkami drużyny. Nie zabraknie zatem konfliktów czy romansów.
  3. Na relacje i to, w jaki sposób świat reaguje na bohatera gracza, ma wpływać mnóstwo elementów, jak chociażby jego rasa czy fakt, jakich wyborów dokonuje.

Jednym z elementów RPG, na które szczególną uwagę zwraca wielu graczy, jest to, w jaki sposób wykreowana przez nich postać wchodzi w interakcje z innymi postaciami i na odwrót, a także jak różni bohaterowie reagują na siebie wzajemnie. W pierwszych dwóch odsłonach cyklu Baldur’s Gate na przykład musieliśmy zwracać uwagę na charaktery towarzyszy, których chcieliśmy zrekrutować do naszej drużyny, by nie dochodziło między nimi do żadnych konfliktów. Nie inaczej będzie w nadchodzącym Baldur’s Gate III. Odpowiedzialne za ten tytuł studio Larian opublikowało nowy dziennik deweloperski, który całkowicie skupia się na kwestiach interpersonalnych, jakie pojawią się w grze. Oto on w wersji filmowej:

Według obietnic twórców, osobowości postaci w Baldur’s Gate III, a przynajmniej tych, z którymi wyruszymy na przygodę, będą dość mocno złożone. Każdy z towarzyszy ma mieć własne motywacje, cele i poglądy. Normalnie tak odmienna ekipa nigdy by nie połączyła sił, lecz sytuacja zmusiła ich do odłożenia na bok różnic i stanięcia do wspólnej walki z niebezpieczeństwem. Taka mieszanka od czasu do czasu będzie jednak powodowała nieporozumienia i kłótnie. Sytuacje konfliktowe będą „wypływały” przede wszystkim podczas rozmów i scen w obozowisku drużyny.

W samym sercu tego wszystkiego będzie rzecz jasna znajdowała się postać gracza. To, jak świat będzie na nią reagował, ma zależeć od wielu czynników – jej klasy, pochodzenia, rasy, decyzji, jakie podejmuje itp. Jak twierdzą przedstawiciele studia Larian, to jak stworzymy i poprowadzimy naszą postać znajdzie swoje odzwierciedlenie w naprawdę wielu dialogach, dzięki czemu istnieje szansa, że żaden inny gracz nie zobaczy dokładnie tych samych treści co my.

Relacje z towarzyszami mają stanowić mocny punkt Baldur’s Gate III.

Ekipa z Larian Studios zapewnia, że poprzez odpowiednie wykorzystanie mechanik piątej edycji systemu Dungeons & Dragons, dialogi oraz sztuczki kinematograficzne dąży do stworzenia relacji tak autentycznych, jak to tylko możliwe. Chcą oni, by interakcje między bohaterem gracza a członkami jego drużyny były żywe od pierwszego spotkania, poprzez wszystkie sytuacje, które wspólnie przeżyjecie, aż do ewentualnego romansu. W tym momencie warto zaznaczyć, że belgijska ekipa nie zamierza niczego ugrzecznić i w Baldur’s Gate III pojawią się sceny miłosne. Miłośnicy wirtualnych igraszek powinni być zatem zadowoleni.

Przypominamy, że Baldur’s Gate III ukaże się na PC oraz Google Stadia w przyszłym roku. W tytuł będzie można zagrać jednak nieco wcześniej. Zgodnie z wczorajszą informacją, jego wczesny dostęp wystartuje 6 października.

  1. Oficjalna strona gry Baldur’s Gate III
  2. Widziałem Baldur’s Gate 3 i już zbieram drużynę, bo jestem zachwycony
  3. Baldur’s Gate 3 naszych marzeń – czego oczekujemy od powrotu legendy RPG?
  4. Baldur’s Gate 3 – kompendium wiedzy

Ostatnia aktualizacja: 2020-09-24

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTrzy miesiące aresztu dla podejrzanego o rozbój i groźby
Następny artykułStanowisko radnych w sprawie budżetu GMT na rok 2021