A A+ A++

Po raz pierwszy w Tallinie, w dniach 3 i 4 kwietnia 2023 roku odbędzie się ekskluzywna konferencja Brave2Bloom (B2B). Wydarzenie to połączy wiedzę czołowych liderów biznesu z kreatywnością światowej klasy artystów. Celem jest zainspirowanie gości konferencji i poszerzenie ich możliwości przedsiębiorczych poprzez dostarczenie sprawdzonych narzędzi i technik wzrostu biznesu i rozwoju kreatywnego.

Konferencja odbędzie się w Kultuurikatel w Tallinie w Estonii i będzie miała unikalny format, dzięki któremu goście będą mieli możliwość wchłonięcia przemówień know-how od guru branży biznesowej na scenie GROW, doświadczyć występów na żywo i kursów mistrzowskich od artystów na scenie BLOOM oraz poznać inspirujące przykłady podtrzymywania siły wśród komunikatów kryzysowych na scenie COURAGE.

Konferencja przyciągnęła już uwagę kilku znanych organizacji, takich jak Carer Women Initiative, Gucci, Chloe, IKEA, Petcube, Spend with Ukraine, a także artystów, takich jak Krisán Kövér, John Elsgeest i Lesia Romaniuk.

B2B uważa, że symbioza biznesu i sztuki jest wzbogacająca, a obie dziedziny mogą się od siebie wiele nauczyć, zwłaszcza w czasach drastycznych zmian. Konferencja zgromadzi pod jednym dachem ekspertów biznesowych i artystów, którzy będą dzielić się pomysłami na to, jak zoptymalizować działalność i sprostać wyzwaniom.

Oprócz napędu i piękna, B2B stawia sobie wyższe cele i skupia się na odpowiedzialności ekologicznej i społecznej, równości płci, wspieraniu przedsiębiorczości wśród kobiet oraz zrównoważonych modelach biznesowych. Inicjatorem konferencji jest Khrystyna Didukh, ukraiński przedsiębiorca, który myśli o odbudowie Ukrainy i wspieraniu narodu ukraińskiego.

Konferencja ma również specjalną ofertę dla Ukraińców, którzy mogą ubiegać się o bezpłatny bilet, pisząc list motywacyjny za pośrednictwem strony internetowej konferencji. Ponadto osoby, które podzielają cele B2B i zaangażowanie w sprawy Ukrainy, mogą skorzystać z opcji DONATE IT IF YOU CAN, w ramach której mogą przyczynić się do poprawy sytuacji, kupując bilet dla kogoś, kto go potrzebuje.

B2B zapowiada się jako wydarzenie, którego nie można przegapić, a ci, którzy nie mogą uczestniczyć fizycznie, mogą wziąć udział w konferencji online, z biletem elektronicznym zapewniającym dostęp do zapisów konferencji przez trzy miesiące.

Partnerem informacyjnym wydarzenia jest PRNEWS.IO, platforma online, która pomaga markom komunikować się z odbiorcami poprzez historie z mediów natywnych. Jest to globalna platforma dystrybucji notatek prasowych, która pomaga firmom dzielić się swoimi wiadomościami i historiami z dziennikarzami, blogerami i mediami na całym świecie. Oferuje szereg usług, w tym tworzenie treści, dystrybucję i analitykę.

Zdaniem Aleksandra Storozhuka, prezesa PRNEWS.IO, “To ważne wydarzenie, które gromadzi ekspertów biznesowych i artystów, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Wierzymy, że połączenie biznesu i sztuki może prowadzić do innowacyjnych rozwiązań i nowych możliwości dla przedsiębiorców”.

 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPKM Katowice za ponad 15 mln zł kupi autobusy gazowe. Przed wyjazdem w trasę kierowcy będą dmuchać
Następny artykułPrzekroczenie uprawnień, a nie wielka korupcja. Sądowy finał sprawy b. szefa policji